וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישארו בטופ?

אחרי התבוסה לקרקוב, בית"ר ירושלים נלחמת על אליפות שלישית ברציפות. אבל לא רק היא. בהימור הטופ אתם מהמרים על זהות האלופה הבאה

חברים, לא חייבים לדעת איזו קבוצה זוכה באיזה משחק כדי לעשות כסף. דרך נוחה יותר, אם כי פועלת רק לטווך הארוך, היא להמר על משחקי הטופ של הווינר. אז מה זה משחקי הטופ? לוקחים מפעל ופשוט מהמרים על סיומו, כך שבכל מקרה צריך סבלנות כדי לדעת אם זכיתם או לא. כבר לא מסתכלים מעכשיו לעכשיו.

אז על מה אפשר להמר במסגרת משחקי הטופ? נכון לעכשיו, אתם יכולים להתחיל עם זהות האלופה בליגת העל. כמובן, שככל שההימור הוא טריוויאלי יותר, היחס שאתם יכולים לקבל נמוך יותר, אך אחרי התבוסה של בית"ר ירושלים לויסלה קרקוב, אף אחד לא יכול להמר עליה כמי שתלך בדרך הבטוחה לאליפות שלישית ברציפות. או שלא.

אם תהמרו על בית"ר שתזכה שוב באליפות, תוכלו ליהנות מיחס של פי 1.45. מכבי תל אביב מדורגת שנייה בטבלת היחסים עם 2.80, מכבי חיפה שלישית אך כאן קצת גודל היחס ל-5.50. מכבי נתניה (7.50) והפועל תל אביב (8.70) הן הקבוצות האחרונות שמשלימות את היחס החד ספרתי ונמצאות גם הן חזק בתמונה.

עכשיו בוודאי תגידו, מה ייצא לי מזה אם אני אהמר למשל על בני סכנין שתזכה באליפות, הרי שהסיכוי שזה יקרה הוא נמוך מאוד. אז חברים, אם תקחו את סכנין, ומה נגיד, תהיה איזו אליפות מקרית, תוכלו ליהנות מיחס מדהים של פי 55. אל תשכחו שביורו 2004 אף אחד לא ממש ספר את יוון, הכל יכול לקרות. אגב, את טבלת היחסים משלימה הכח עמידר רמת גן עם יחס של פי 80.

אז על כמה אפשר להמר? כמו כל הימור, אפשר להתחיל מ-10 ש"ח או להמשיך ל-20, 30, 50, 100, 200, 300 ו-500. עכשיו בואו ניקח סיטואציה שבה אתם מהמרים על הפועל תל אביב, נו, אתם יודעים, אלי גוטמן בנה שם קבוצה נחמדה. נגיד שהיא זו תהיה אלופה, סתם בשביל ההימור ונשים על זה 300 ש"ח. הימור כזה יניב לכם בקיץ הבא לא פחות מ-2,610 ש"ח. שווה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully