וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש סמית' נשאר באטלנטה

לאחר שממפיס הציעה לשחקן החופשי המוגבל ג'וש סמית' 58 מיליון דולר לחמש שנים, לאטלנטה היה שבוע להגיב. היא עשתה זאת תוך 24 שעות

אטלנטה היתה מושא ללעג רעב במהלך הפגרה האחרונה. ההוקס, שגררו את בוסטון ל-7 משחקים בפלייאוף שעבר, פתאום איבדו את ג'וש צ'ילדרס ליוון, ואם זה לא הספיק - הקבוצה לא התחזקה במאומה מהעונה שעברה. אוהדי אטלנטה ודאי החלו לחוש דז'ה-וו מסוים: עד שהקבוצה סוף סוף השתפרה, ודמה כאילו יש אור בקצה המנהרה, הנה שוב הבעלים הקמצניים חוזרים לסורם, שוב אין סיבה לקהל לצאת מהבתים.

הבוקר (שבת), ביצעו ההוקס את הצעד הטוב הראשון שלהם לקיץ הנוכחי, כשהחתימו מחדש את ג'וש סמית'. כזכור, סמית', שחקן חופשי מוגבל, קיבל אמש הצעה בת 58 מיליון דולר ל-5 עונות מהממפיס גריזליס, מה שאמר שלקבוצתו בשנים האחרונות היה שבוע להשוותה. הג'נרל מנג'ר של ההוקס, ריק סונד, לא השתהה לשם שינו. "אנחנו שמחים להודיע כי השוונו את ההצעה של ממפיס", אמר סונד. "ההנהלה וצוות האימון שמח לקבל חזרה את ג'וש, ומצפה לראות אותו במחנה האימונים באוקטובר".

הצעד הזה של ההוקס היה די צפוי, כשם שהחוזה שהוצע לסמית' מממפיס נחשב די הגיוני, גם במונחים של אטלנטה, אבל אם יש משהו שההוקס לימדו אותנו במהלך העשור האחרון, זה שגם הדברים ההגיוניים ביותר לא תמיד קורים. הבוקר הם כן קרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully