וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את הרצליה

אופיר עמרם הכריע את הקרב בין העולה החדשה ליורדת מליגת העל. בני לוד ניצחה 1:3 את קרית אתא, עכו 1:4 את רעננה. הפ' חיפה-הפ' ר"ג 0:0

משחקי גביע הטוטו בליגה הלאומית יצאו אתמול (שישי) לדרך. במשחק המרכזי בבית ב', אירחה העולה החדשה, הפועל ירושלים, את היורדת מליגת העל, מכבי הרצליה. אופיר עמרם כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-77 וקבע ניצחון 0:1 לקבוצה של לופא קדוש, והפסד לאייל לחמן במשחק הבכורה שלו בהרצליה.

בבית א', בני לוד של המאמן החדש, גילי לנדאו, פתחה בצורה מרשימה את העונה עם ניצחון ביתי 1:3 על עירוני קרית אתא, העולה החדשה. אחמד סבע כבש בפנדל בדקה ה-24, אך אלירן פרץ השווה בדקה ה-43. אחמד חמדוני החזיר את היתרון ללוד בדקה ה-59, ותשע דקות מאוחר יותר השלים סבע צמד כדי לקבוע את התוצאה הסופית. במשחק נוסף בבית א', נפרדו הפועל חיפה והפועל רמת גן בתיקו 0:0.

במשחק נוסף שהושלם ביום שבת הביסה הפועל עכו 1:4 את הפועל רעננה. דווקא רעננה כבשה ראשונה משער של אוראל אדרי אחרי שתי דקות. מיד לאחר מכן עכו השתלטה על המשחק, כשעומר עבדול עזיז (28), אלון זיו (43, פנדל), אדק מ'בה (63) וחמודי בריק (70) העניקו לה את הניצחון.

שאר משחקי המחזור הראשון יערכו ביום שני. בבית א' תארח עירוני רמת השרון את מכבי אחי נצרת, ובבית ב' תתמודד הפועל באר שבע מול הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully