וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וויליאמס חתם בקליפרס

8.8.2008 / 8:27

שחקנה של מיאמי, שניהל בקיץ מו"מ עם מכבי תל אביב, העדיף להצטרף למרקוס קמבי, ריקי דיוויס ובארון דיוויס בתחנה הרביעית בקריירה

אחרי שניהל מגעים עם מספר קבוצות באירופה, ביניהם מכבי תל אביב, חתם היום (שישי) ג'ייסון וויליאמס על חוזה בלוס אנג'לס קליפרס וישאר לעונה מספר 11 שלו ב-NBA. וויליאמס (32, 1.85), שיחק בעונה האחרונה במדי מיאמי שם רשם בממוצע 8.8 נקודות ומסר 4.6 אסיסטים למשחק.

"אנחנו שמחים ומתרגשים לצרף שחקן ברמתו של ג'ייסון", אמר מאמן הקליפרס, מייק דאנליבי, "הוא יביא את הניסיון שלו במנהיגות וגם את הניסיון שלו בפלייאוף לקו האחורי שלנו".

וויליאמס עובר לתחנה הרביעית בקריירת ה-NBA שלו. הוא החל אותה בעונת 1998/9 במדי סקרמנטו, במדיה נבחר אף לחמישיית הרוקיז של העונה. הוא היה אחד השחקנים המובילים בקבוצה והאטרקטיביים ביותר בעיקר בזכות המשחק המלהיב שלו שכלל מסירות וירטואוזיות. בעונת 2001/2 עבר לממפיס בה רשם את עונתו הטובה בליגה עם 14.8 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק. אחרי 4 עונות בקבוצה עבר בעונת 2005/6 למיאמי במדיה אף זכה באליפות.

וויליאמס מצטרף לבארון דיוויס, ריקי דיוויס ומרקוס קמבי, שחתמו אף הם העונה במדי הקבוצה. ביחד ינסו הרביעייה להעלות את הקבוצה לפלייאוף במערב הקשה והצפוף. חוץ מארבעתם צירפה הקיץ הקבוצה את בריאן סקינר, מייק טיילור, דהאנדרה ג'ורדן, ואריק גורדון הבחירה השביעית בדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully