וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני צפוי להישאר בירושלים, אדלקה סיכם

8.8.2008 / 8:06

השחקן הסיר את עתירתו לבוררות נגד הקבוצה, ועשוי להמשיך עונה נוספת. הסנטר הזר ששיחק בגליל מתקרב לקבוצה, אורלנד בדרך לחולון

האם גיא פניני יישאר בסופו של דבר שחקנה של הפועל ירושלים גם בעונה הבאה? לפי המהלך האחרון שביצע אתמול (חמישי) השחקן על ידי עורך דינו עופר יחיאלי, נראה כי התשובה חיובית. השניים משכו את העתירה לבוררות שהייתה אמורה להתבצע ב-10 באוגוסט, יום ראשון הקרוב, כנגד הפועל ירושלים בנוגע לחוזהו של פניני, ונראה כי כרגע או שהשחקן יגיע להסכמה עם הקבוצה על שחרורו, מהלך שבירושלים לא נוטים לעשות, או שישחק בקבוצה.

כזכור, לטענת פניני ועורך דינו, השחקן החזיק בסעיף שחרור שקובע שהוא יכול להשתחרר מהקבוצה על ידי מכתב שהוא יוצא לאירופה עד ה-20 ביולי, וכך עשה. לטענת ירושלים הוא היה צריך להציג חוזה חתום עד לתאריך זה, ולא עשה זאת. בינתיים חתם פניני על סמך השחרור מירושלים על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב, החל מעונת 2009/10. יש לציין כי נכון לתאריך זה, השחקן לא חתם על חוזה באף קבוצה באירופה.

ובינתיים בירושלים קרובים להשלים את עסקת החתמתו של הסנטר האמריקאי-ניגרי קני אדלקה (25, 2.05). השחקן, ששיחק בהפועל גליל עליון לפני שנתיים (וזכור יותר מכל בתצוגת ה-4 מ-16 מהעונשין בחצי גמר הפיינל פור), סיכם את תנאיו בירושלים, שצפויה להחליט על צירופו במהלך סוף השבוע. אדלקה שיחק בעונה החולפת בבנויטספור הטורקית שם רשם 14.5 נקודות ו-11.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. גורם בירושלים מסר על עסקת צירופו של אדלקה: "מבחינת מחיר הוא מתאים לנו. אם יוחלט סופית שהוא יהיה השחקן שאנחנו הולכים עליו, הוא יהיה בירושלים".

שחקן שעושה את הדרך החוצה מהקבוצה הוא הגארד יהוא אורלנד. השחקן שהגיע בעונה שעברה מהפועל גלבוע/עפולה מיעט לקבל דקות משחק, ולמרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, צפוי בימים הקרובים לבקש שחרור, ככל הנראה להפועל חולון, אותה מאמן דני פרנקו שנמצא ביחסים טובים עם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully