וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אוקראינה היתה גדולה על העתודה

17 נקודות של גל מקל לא עזרו לחבורה של בית הלחמי, ששוב הפסידה, הפעם 84:68 לאוקראינים. הנבחרת הולכת למשחקי דירוג על מקומות 9-12

נבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי פגשה הערב (חמישי) את אוקראינה במשחק האחרון של שלבי הבתים, בתקווה סוף סוף לנצח. אלא ששוב זה לא קרה. ישראל הגיעה אל המשחק מהמקום האחרון בבית, עם ארבעה הפסדים, כשלמעשה, הניצחון היחיד שהשיגה העתודה (על גיאורגיה בשלב הבתים המוקדם) הבטיח לה את ההישארות בדרג העליון. הנבחרת ידעה שמדובר במשחק חסר חשיבות, כשניצחון או הפסד היו שולחים אותה כך או כך למשחקי הדירוג על מקומות 9-12.

הרבע הראשון הלך צמוד, כשיכולת טובה של ואחיעד בוקרא משאירה את הנבחרת הישראלית קרוב. ברבע השני החלו האוקראינים לברוח, ופתחו פער דו-ספרתי. ישראל הצליחה לחזור, וירדה בפיגור 40:36 להפסקה. אלא שאת הרבע השלישי פתחה אוקראינה בטירוף, ותוך שתי דקות כבר פתחה פער של 50:38, בדרך ליתרון 62:54 אחרי שלושה רבעים. הישראלים ניסו לחזור ברבע האחרון עם עודד ברנדוויין, אך הפער רק המשיך והמשיך לטפוח, עד שנעצר על 84:68 בסיום.

גל מקל הוביל שוב את הנבחרת עם 17 נקודות. ברנדוויין הוסיף 13, וערן אנסטי תרם 12 משלו. הנבחרת סבלה ממשחק חלש של אנטון שוטבין, שקלע רק 9 נקודות. כאמור, כעת הולכת הנבחרת של בית הלחמי למשחק הדירוג על מקומות 9-12, שם תפגוש את רוסיה, קרואטיה ויריבה שטרם נקבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully