וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "בניון נשאר איתנו"

מנג'ר ליברפול שוחח עם הקשר הישראלי והבטיח לו שלא יימכר. "רומא רצתה אותו, אבל אמרתי לו שהוא נשאר". גם קויט לא משוחרר

המנג'ר הספרדי של ליברפול, רפא בניטז, שם הערב (חמישי) קץ לספקולציות שקשרו את שמו של יוסי בניון למעבר החוצה מאנפילד. כזכור, ווסטהאם ומנצ'סטר סיטי פנו לליברפול במטרה לרכוש את הקשר, כשהאחרונה לעשות זאת הייתה רומא האיטלקית. ליברפול זקוקה למזומנים על מנת לרכוש את גארת בארי מאסטון וילה, וההערכה הייתה שתסכים לשחרר את הישראלי, אך בניטז הטיל וטו על המעבר.

המנג'ר גם סירב למכור את דירק קויט להמבורג, שמחפשת מחליף לרפאל ואן דר וארט. "אף אחד מהם לא יעזוב", אמר בניטז, "זה נכון שרומא מעוניינת בבניון. דיברתי איתו ואמרתי לו שאני רוצה שהוא יישאר. הוא שחקן עם איכויות והוא הוכיח את זה במהלך משחקי ההכנה. אין לי חדשות לגביו, הוא נשאר איתנו". בניון אגב, הביע במהלך כל הקיץ את רצונו להישאר בליברפול.

התקשורת האנגלית דיווחה שיכולתו המצוינת של בניון, שכבש שלושה שערים במשחקי ההכנה, היא זו שהביאה את בניטז להחלטה. בנוסף, איבדה ליברפול את שחקן הכנף סבסטיאן לטו, שהושאל לאולימפיאקוס לאחר שלא קיבל רישיון עבודה באנגליה. באנגליה מדווח שליברפול תמשיך במאמציה להחתים את בארי. הרדס יארחו מחר (שישי) למשחק אימון את לאציו האיטלקית, כשהקפטן הפצוע סטיבן ג'רארד, ייעדר שבוע ולא ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully