וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי: "הפציעה עזרה להכנה המנטלית שלי"

האצן האמריקאי שהתאושש מרוצה מהשקט: "לא התראיינתי ארבעה שבועות", ומתכונן לקרב עם בולט ופאוול: "עכשיו הלחץ עליהם"

האצן האמריקאי טייסון גיי, אלוף העולם בריצות ל-100 ו-200 מטרים, סיפר היום (חמישי) כי הפציעה ממנה סבל בשבועות האחרונים, ושהעמידה בספק את השתתפותו במשחקים האולימפיים, דווקא עזרה להכנות שלו. כזכור, גיי נפצע בגיד ברכו במהלך המבחנים האמריקאיים לריצת 200 מ', אבל הצליח להחלים בזמן ויתחרה במה שצפוי להיות אחד הגמרים המסקרנים והאיכותיים למרחק 100 מ'.

"אני מאוד רגוע", אמר גיי לאחר שנחת בבייג'ינג מגרמניה, שם עבר החלמה וטיפולים, "הפציעה עזרה לי להתרחק מהתקשורת. לא התראיינתי בשלושה ארבעה שבועות האחרונים, וזה עזר לי להירגע. לא היה לי מתח לפני המשחקים, כי עברתי טיפולים, וזה עזר לי מנטלית". גיי דיבר על המשך המשחקים: "אני לא מרגיש בלחץ. אני מרגיש טוב יותר פיזית, עברתי טיפולים, ואני משוכנע שעם האדרנלין אני אהיה 100 אחוז. ההיעדרות שלי מהתחרויות האחרונות מעבירה את הלחץ למתחרים שלי".

גיי יתמודד בגמר ה-100 מ' מול צמד הג'מייקנים יוסאין בולט, שיאן העולם, ואסאפה פאוול. "בולט מטריף את העולם, התוצאות שלו פשוט פנומנליות והוא אתלט מושלם", פירגן גיי למתחרה. על פאוול אמר: "הוא יהיה הסוס השחור של המשחקים. כולם מסתכלים על בולט, אבל פאוול הוא מתחרה קשה שהולך לעשות דברים גדולים. זו האולימפיאדה הראשונה שמשתתפים בה שלושה רצים של 9.7, ואני מאמין שהיא גם תהיה המרגשת מכולם".

לאמריקאי נותר להצטער על דבר אחד, שלא יוכל להתחרות על התואר הכפול: זהב ב-100 וב-200 מ', ויסתפק בריצה הקצרה, ובמירוץ השליחים. "אני מאוכזב מאוד, המטרה שלי הייתה לחזור עם שלוש מדליות זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully