וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג: "לא נכון להגיד ששיחקנו גרוע"

קשר בית"ר ירושלים הסביר את ה-5:0 לקרקוב ועם נחיתתו בארץ תירץ: "סבלנו מחוסר מזל". קורנפיין: "צריכים לחשוב ולראות מה קורה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

בית"ר ירושלים נכנסת עכשיו לשלב כוננות הספיגה. הביקורת רק החלה ולכולם ברור אחרי התבוסה אמש (רביעי) 5:0 לויסלה קרקוב שזעזוע כזה או אחר הוא מחוייב. היום נחתה הקבוצה בארץ, כשיצחק שום נמנע מעימות מול העיתונאים.

מי שכן תיפקד על תקן דובר הוא המנכ"ל, איציק קורנפיין, שסיפר: "כך בהחלט לא ציפינו להיראות ואנחנו מאוכזבים. אני חושב שאנחנו צריכים לקחת יום או יומיים כדי לחשוב ואז לראות מה קורה. בכל מקרה, לא ככה ציפינו להיראות אחרי שהתכוננו למשחק במשך ארבעה חודשים". על האפשרות שיבוצעו שינויים אמר קורנפיין: "מיותר להיכנס לספקולציות ועוד מוקדם לחשוב על זה".

דרק בואטנג, אחד השחקנים החלשים ביותר אצל שום אתמול, ניסה למתן את הביקורות ואמר: "אנחנו שייכים לליגה הישראלית ובה נשחק כעת. סבלנו מחוסר מזל, הפסדנו ולפעמים זה קורה. זה לא נכון להגיד ששיחקנו גרוע. הפסדנו וזה טבעי".

משה אוחיון, שקיבל הזדמנות בהרכב הראשון בעקבות פציעתו של דאריו פרננדז, הוסיף: "ברור שציפיתי למשחק אחר אבל לא היינו טובים. כשאתה לא מגיע למצבים אתה לא יכול לעשות שום דבר. אין לנו תירוצים, לא הטיסה ולא שום דבר אחר. אני לא אשכח את המשחק הזה כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully