וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "אני לא מפחד להילחם על מקום בהרכב"

בן סהר התראיין לקראת משחק מגן הצדקה של פורטסמות ביום ראשון מול מנצ'סטר יונייטד והוסיף: "הולך להיות קשה כי יש לנו חלוצים טובים"

בן סהר מתחיל להסתגל לפורטסמות'. השחקן, שלא ממש מצא את עצמו בשנה שעברה, מקווה לפתוח הפעם את העונה ברגל ימין אצל פומפי, שאמורה לתת לו הזדמנות, אולי אפילו כבר ביום ראשון הקרוב במשחק מגן הצדקה מול מנצ'סטר יונייטד.

סהר התראיין לאחרונה בעקבות השאלתו מצ'לסי, אך העובדה ששמות גדולים כמו פטר קראוץ', ג'רמיין דפו, קאנו, ג'ון אוטאקה ואחרים הגיעו, תשים את הזרקור דווקא עליהם ופחות על החלוץ הישראלי, שיצטרך להילחם על מקומו בהרכב.

"וומבלי יהיה נפלא, במיוחד ביום הולדתי ושוב נגד מנצ'סטר יונייטד", אמר סהר בראיון, שכן הוא יחגוג את יום הולדתו ביום המשחק. "כמובן שאני רוצה לשחק בכל משחק, אבל יש לנו חלוצים טובים, מה שהופך את זה לקשה יותר מכיוון שאני רוצה להראות לאנשים שאני יכול לשחק ולכבוש שערים".

על התחושות שלו עד כה בפומפי אמר: "אני שמח על ההזדמנות שיש לי להילחם על מקום בהרכב עם שחקנים כל כך טובים. זה לא משהו שאני מפחד ממנו. אני נהנה מהתחרות ואם אני אקבל את הצ'אנס אני רוצה להיות בטוח שאני אנצל אותו. תקופת קדם העונה הסתיימה, אני מרגיש חד יותר וכשהמשחקים הגדולים לפנינו אני רוצה להיות חלק מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully