וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע בטלוויזיה בסימן רלף קליין

הערב (22.00) יועבר משדר מיוחד בערוץ הספורט לזכרו של המאמן. בסוף השבוע ישודרו המשחקים הגדולים של קליין והסרט 'רלף'

ערוץ הספורט ישדר הערב (חמישי) משדר מיוחד לזכרו של המאמן האגדי רלף קליין, שהלך הבוקר לעולמו. המשדר ייפתח בשעה 22:00 וישודר במקביל בספורט 5 ובספורט 5+. המשדר, בהגשתו של אפי טריגר, יכלול כתבות הסוקרות את הקריירה הענפה של קליין, קטעי ראיונות נדירים שנערכו עימו בתקופה האחרונה, בה נאבק במחלת הסרטן, ואורחים וחברים באולפן שיספרו על רלף המאמן, החבר והאדם.

בין היתר יתארחו במשדר מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, אריה מליניאק, רון קופמן ואילן "השועל" שרף, אוהד מכבי תל אביב ומי שיזם את ערב ההוקרה לקליין ועוד. עם סיום המשדר יקדיש ספורט 5 את שידוריו במהלך הערב וסוף השבוע הקרוב לזכרו של קליין.

בין היתר ישודרו משחקים גדולים מהקריירה שלו, דוגמת הניצחון של מכבי תל אביב על צסק"א מוסקבה ב-1977, הזכייה של הקבוצה בגמר גביע אירופה לאלופות באותה שנה, הניצחון של נבחרת ישראל על נבחרת ספרד ב-1979 שהוביל לזכייתה הסנסציונית של ישראל במקום השני באליפות אירופה, קליין על הקווים של הפועל תל אביב מוביל אותה לניצחון על מכבי תל אביב במשחק מספר 2 בסדרת הגמר של עונת 1991/2, הפועל חולון תחת שרביטו של קליין מנצחת את מכבי תל אביב בעונת 1993/4 ועוד.

בנוסף, ישודר הסרט "רלף" (במאי: עדי הרשיקוביץ'), אשר מציג פרופיל נרחב ומקיף של קריירת הכדורסל של גדול המאמנים בישראל. הסרט כולל קטעי ארכיון נדירים מההיסטוריה של קליין והכדורסל הישראלי, אשר שזורים זה בזה, ראיונות שנערכו עם קליין לאורך השנים, תיעוד מלחמתו של קליין במלחמת הסרטן וליווי דוקומנטארי של טקס ההוקרה שנערך לו ביוני האחרון. עוד ישודרו ראיונות שנתן קליין לדני ענבר ב"אחד על אחד" (משנת 2004), וב"חמישיות" (משנת 2005).

ערוץ 10 ישדר הערב ב-21:00 את הסרט "רלף" - סרטו התיעודי של בן שני אודות קליין. בסרט משתף רלף קליין את הצופים ברגשותיו כלפי ההתמודדות עם המחלה, אהבתו הגדולה לכדורסל ויחסו המורכב למכבי ת"א, שאת משחקיה הגורליים ראה ממיטתו בבית החולים. מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, אריה מליניאק, שמעון מזרחי ואחרים מופיעים לצידו של קליין בסרט שצולם בישראל ובהונגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • רלף קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully