וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לאוהדים: "אל תכעסו על רונאלדו"

עכשיו, אחרי שהפורטוגלי הבהיר כי הוא נשאר במנצ'סטר יונייטד, המנג'ר מנסה להרגיע: "זו הייתה תקופה קשה עבורו, ניסו לפתות אותו עם כסף"

הסיפור הגדול ביותר של עונת המלפפונים האירופית הגיע (ככל הנראה) לסיומו הבוקר (חמישי), כשכריסטיאנו רונאלדו הצהיר על הישארותו במנצ'סטר יונייטד. הפורטוגלי קיים פגישה עם המנג'ר אלכס פרגוסון, בסיומה החליט באופן סופי להישאר באלופת אירופה גם העונה.

רונאלדו, שהצהיר פעמים רבות בחודשים האחרונים על רצונו לעבור לריאל מדריד, למרות התנגדותו הנחרצת של המנג'ר הסקוטי תחתיו פרח באולד טראפורד, הצהיר בראיון: "אני יכול לאשר שבעונה הקרובה אשחק ביונייטד. סר פרגוסון ואני שוחחנו, הוא שמע את הטיעונים שלי, אני שמעתי את שלו, וסיכמנו שהדבר הטוב ביותר יהיה אם אשאר בקבוצה".

הפורטוגלי התייחס גם לשלב השמועות ואמר על כך: "לפני שהשמועות החלו וטענו שאני אשחק נגד רצוני, אני רוצה להבהיר: כל מי שכתב או אמר את זה הוא משקר. אני אשחק במנצ'סטר יונייטד בכל ליבי ונשמתי. אני אלחם ואשאר עם אותה מחוייבות שהייתה לי תמיד".

פרגי מנסה להרגיע

"אף פעם לא רציתי לעזוב בלי הסכמה של המועדון", אמר רונאלדו, "אם לא הייתי לוקח עם הקבוצה את ליגת האלופות, לא הייתי חושב לעזוב. אבל אחרי שזכינו הרגשתי שבחמש השנים שלי כאן השגתי את כל מה שניתן וזכיתי בכל התארים האפשריים".

"רציתי לשחק בספרד, במיוחד במדריד", גילה רונאלדו, "חשבתי שזה הרגע הנכון. המשפחה שלי גם בירכה את השינוי. הם שמחו שאהיה קרוב יותר אליהם. אבל עכשיו אני רק רוצה שהפרשה הזאת תיגמר".

רונאלדו לקח על עצמו את האחריות לסאגה המתמשכת של השבועות האחרונים, כשאמר: "אני רוצה להניח שהאחריות על כל המחלוקת לא הייתה של מנצ'סטר יונייטד מכיוון שאני הייתי זה שהביע בפומבי את הרצון ללכת לריאל".

על העובדה שבכל זאת חלם לעבור לריאל אך בחר לוותר על כך, הוסיף: "ידעתי שריאל התעניינה בי ושהם הגישו הצעה גבוהה מאוד למנצ'סטר יונייטד. בחלק מהזמן קיוויתי שמנצ'סטר יונייטד תסכים להעביר אותי למדריד".

אלכס פרגוסון תמיד ידע להרגיש את הלך הרוח בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד. "האוהדים חייבים להבין שזו הייתה תקופה מאוד קשה עבור כריסטיאנו", אמר הסקוטי, "הציעו לו את כל הכסף הזה אחרי שאביו נפטר, כשהוא צריך לדאוג לאמו, לאחותו ולאחיו. זו הייתה תקופה מאוד מטרידה עבורו, ואפשר להבין את זה.

"אבל ברגע שהוא הבין שאני מתעקש, הוא נרגע, ועכשיו הכי חשוב שהוא איתנו. הבהרנו את הדברים בפורטוגל, הבחור שוחח גם עם כמה שחקנים מהקבוצה. העניין הוא שהוא יודע שהוא מאושר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully