וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויסלה הראתה לבית"ר שאי אפשר לסמוך רק על כסף"

עיתוני פולין חגגו את ה-0:5 של האלופה המקומית על אלופת ישראל והירבו לעקוץ בנושא הבדלי התקציב: "המיליונים שלהם מסוכנים רק בבית"

לתוצאה במשחק בין ויסלה קרקוב לבית"ר ירושלים היה גם צד שמח, הצד המנצח וכלי התקשורת שהספיקו לכתוב על המשחק כבר הלילה (בין רביעי לחמישי) התמקדו לא מעט במה שהתקשורת הישראלית הייתה מתמקדת בו אם בית"ר הייתה מעפילה, פסטיבל ברצלונה.

"שיחקנו עם המון ריכוז ורצינו להימנע מטעויות כמו שעשינו בירושלים. שיחקנו למען האוהדים שלנו, שהאמינו בנו", אמר מאורו קאנטורו, שפתח את הסכר עם בעיטה חופשית בדקות הפתיחה והצטיין, "עכשיו מחכים לנו שני משחקים מול ברצלונה ואי אפשר להשוות אותם למשחקים מול בית"ר. היום תקפנו עד הסיום והספירה נעצרה בחמש".

"עכשיו ברצלונה", קראה הכותרת של 'גאזטה ויברוצה' ולאחר מכן נכתב: "ויסלה עשתה את מה שהיא הייתה צריכה לעשות כבר לפני שבוע. היא הראתה לבית"ר ירושלים שבכדורגל אי אפשר לסמוך רק על הכסף. היא ריסקה את בית"ר, אבל עכשיו תפגוש את ברצלונה".

בהמשך נכתב גם: "ויסלה הבינה שמיליוני הדולרים שהוציאה בית"ר ירושלים מסוכנים רק בבית... במחצית השנייה הכניס יצחק שום שני שחקנים שעלו לו שני מיליון יורו - ברק יצחקי ודאריו פרננדז, אבל בניגוד לשחקנים של ויסלה, יצחקי החמיץ מ-5 מטרים... ההיסטוריה אוהבת לחזור על עצמה. לפני 11 שנים בית"ר ניצחה את בנפיקה 2:4 בבית, אבל הפסידה 6:0 בליסבון".

גם 'פז'גלאד ספורטובי', עיתון הספורט היומי הגדול בפולין, התייחס לתקציב של בית"ר ירושלים: "כסף זה לא הכל. ויסלה קרקוב הדיחה מליגת האלופות את בית"ר ירושלים, לה תקציב כפול. עכשיו מחכים לברצלונה".

'סופר אקספרס' הוסיף: "כנראה שאף אחד לא ציפה למשחק כל כך קל, אבל ויסלה ניצחה את האלופה הישראלית 0:5. עכשיו המכשול האמיתי בדרך לליגת האלופות - ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully