וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה האריס סיכם בהפועל עפולה

6.8.2008 / 21:05

היורדת מליגת העל מתחזקת בזר ששיחק בעונה שעברה בליגה ההולנדית שם רשם 15 נק' ו-6 ריב'. הפועל בארי החלה לבנות את הקבוצה ללאומית

הפועל עפולה עשתה הערב (רביעי) צעד נוסף בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית כשסיכמה עם הפורוורד האמריקאי אנדרה האריס, ששיחק בעונה שעברה במדי ברגן מהליגה ההולנדית הראשונה. בימים האחרונים התלבטו בעפולה בין האריס (23, 2.03), לבין דניס קאר, שחקנה של קרית אתא בעונה שעברה, אך לבסוף נפל הפור על השחקן, בוגר מכללת פרלי דיקנסון, שקלע בעונה שעברה 14.6 נקודות והוריד 6 ריבאונדים למשחק.

כרגע מספר העולות לליגת העל עומד על שתיים, עד שלא תתקבל החלטה אחרת, ובעפולה מקווים לתפוס את אחד משני הכרטיסים הללו. בקבוצה צירפו מלבד האריס את אילן נניקשוילי ואורי כהן מינץ שעלו ליגה עם אליצור קרית אתא, את עדי פרג, קבלן עליות שעלה ליגה עם מכבי חיפה וגם את יוסי דדון מנצרת עילית ואורי שחם.

קבוצה נוספת שמתכוננת לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית היא הפועל בארי, שמייצגת את הקיבוץ מעוטף עזה. הקבוצה קיבלה בשבועות האחרונים את ההחלטה לממש את האופציה לשחק בלאומית בעיקר בזכות עזרת הקיבוץ שרואה בקבוצה כמפעל ספורטיבי חברתי וציוני. מאמן הקבוצה ימשיך להיות ערן פוס, שהעלה אותה העונה מהליגה הארצית, ועד כה חתמו בקבוצה הקפטן איתי כהן ולצידו יוני דרעי, יונתן רווה ודורון קצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully