וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוד גולדן סיכם במכבי חיפה

6.8.2008 / 18:21

הגארד היהודי-אמריקאי שנבחר בחמישיית היהודים של השנה מצטרף לעולה החדשה. ג'ף רוזן: "הוא הקסים את המערכת". ברוקס סיילס חתם

מכבי חיפה סיכמה על הצטרפותו של הגארד היהודי האמריקאי טוד גולדן לשנתיים הקרובות. גולדן (23, 1.80) הוא בוגר מכללת סיינט מרי, שם שיחק בארבע השנים האחרונות. בעונה האחרונה רשם שבע נקודות, 2.6 אסיסטים ושני ריבאונדים בממוצע למשחק כל זה ב-26 דקות בממוצע למשחק. כמו כן גולדן נבחר לחמישיית היהודים הטובה ביותר בארצות הברית בעונה החולפת. ההחלטה לצרפו באה לאחר שהשחקן נבחן במחנה האימונים המיוחד שערכה הקבוצה במיאמי בשבוע שעבר, וכן בשל העובדה שיירשם כישראלי לאחר שיסיים את תהליך קבלת האזרחות שלו.

הבעלים ג'ף רוזן אמר על גולדן: "הבחור הזה הקסים את כל המערכת. הוא גם שחקן מצוין, בונוס של ממש עקב היותו יהודי שיוכל לשחק כישראלי. הוא יעשה עלייה בזכות מכבי חיפה ובזכות המבחנים שעשינו וזה נותן לי פשוט הרגשה מצויינת".

בנוסף חתם ברוקס סיילס (2.08, 28) בקבוצה באופן רשמי. הסנטר האמריקאי, ששיחק בעונה שעברה באודינה האיטלקית, ישמש כגבוה המשמעותי של הקבוצה לצידו של עידו קוז'יקרו ואולי זר גבוה נוסף. סיילס נחשב לריבאונדר מצטיין, לכח רציני מתחת לסלים והוא מאוד נייד יחסית לגודלו.

"אני מבין את קהל אוהדי הכדורסל בחיפה שכל הזמן ממלא אותנו בפניות באשר למכירת מנויים לעונה שבפתח", אמר אחרי ההחתמה הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן. "החתמתו של ברוקס רק תגביר את הרעב של האוהדים שלנו. זה מאד חשוב לארגון שלנו ולקהל שנבנה כאן קבוצה חזקה כמו שמגיע לעיר חיפה. הבאנו שחקן יורוליג שישחק ליד עידו קוז'יקרו המדהים. שני השחקנים האלו נותנים לנו ורסטיליות כי שניהם מסוגלים כל אחד לשחק גם בתפקיד הסנטר וגם בתפקיד הפאוור פורוורד. זה יהיה שילוב מצוין".

גם המאמן אבי אשכנזי נשמע מאושר מההחתמה: "סיילס הוא גבוה משלים מצוין לעידו קוז'יקרו, יחד הם יהיו צמד מוביל בצבע, יש לו ניסיון רב בליגות הבכירות ביותר באירופה ואני בטוח שעימו אנו עושים עוד צעד קדימה".

ההיסטוריה של סיילס

סיילס הוא בוגר מכללת וילאנובה משנת 2002, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 10.5 נקודות, תשעה ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. הוא בילה בשנתיים הראשונות שלו מחוץ לארצות הברית בביילה האיטלקית, שם נבחר לחמישיית הצעירים של העונה, ובתחילת עונת 2004/5 כמעט נכנס לסגל של יוסטון. את העונה פתח לבסוף בטראמו, גם כן מאיטליה, ושם נבחרת לחמישיית הזרים של העונה בליגה.

בעונת 2005/6 יצא סיילס מגבולות איטליה ושיחק בפו אורטז הצרפתית, שהשתתפה באותה עונה ביורוליג. במפעל האירופאי הבכיר רשם תשע נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק ודווקא כשנראה שדרכו להצלחה סלולה, נפצע והושבת לשלושה חודשים. את העונה שלאחר מכן פתח בבשיקטש הטורקית ובמדיה רשם ביול"ב קאפ שמונה נקודות ושישה ריבאונדים למשחק. את העונה סיים סיילס בבנפיקה הפורטוגלית. העונה כאמור חזר לאיטליה, אל אודינה, ורשם במדיה 10.6 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

סיילס הוא הזר השני שמגיע לעולה החדשה אחרי הגארד המבטיח בי ג'יי מקי שחתם בסוף השבוע בקבוצה. השניים מצטרפים אל חבורת ישראלים מאוד מבטיחה: עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, עמית בן דוד, גור פורת, קובי אייזיק ותמיר גודמן. כל אלה גורמים לחיפה להיות אחת הקבוצות היותר מבטיחות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully