וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה לואל

אחרי שחתם על חוזה חדש בשיקגו, הגיע לואל דנג לאימוני נבחרת בריטניה, שתפגוש את ישראל בעוד כחודש. גם בן גורדון עשוי להצטרף

בעוד קצת פחות מחודש תגיע נבחרת בריטניה בכדורסל לארץ, כדי לפגוש את מקבילתה הישראלית במשחק הראשון של מוקדמות אליפות אירופה. בצוותא עם שתי הנבחרות בבית ד' נמצאות גם צ'כיה ובוסניה, וכפי שזה נראה כרגע, רק על הנייר, המפגש בין ישראל ובריטניה מפגיש את שתי הנבחרות החזקות בבית. אם בעבר היינו רגילים לראות נבחרת בריטית חלשה, בלי שחקנים מובילים שמשחקים באירופה, הרי שהפעם מדובר בנבחרת אחרת לגמרי, בעיקר בזכות איש אחד: לואל דנג.

הפורוורד של השיקגו בולס, שהצהיר כבר לפני מספר חודשים כי יתייצב בגאון לאימוני ומשחקי הנבחרת, עמד במילתו. דנג, חתם בשבוע שעבר סוף סוף על חוזה חדש במדי שיקגו (שיכניס לו 80 מיליון דולר ב-6 שנים), מה שאומר שמבחינת ביטוח הוא מכוסה, כך שיתאפשר לו לשחק עם הנבחרת בקיץ. סוגיה דומה מתנהלת בימים אלה עם בן גורדון, חברו של דנג לשיקגו. גורדון, שמחכה גם הוא לחוזה חדש, מחזיק באזרחות בריטית, ובאם יקבל חוזה חדש הוא עשוי להצטרף למדי הנבחרת, שבמקרה כזה תיראה מאיימת עוד יותר.

"אנחנו מקווים שבן יחתום על חוזה בקרוב כדי שיוכל לעזור לנו", אמר רון ווטילה, מהצוות המקצועי של הנבחרת. "בנוגע לדנג, אנחנו מחכים שכל אישורי הביטוח יגיעו". בינתיים, דנג ישב בצד במהלך אימון הפתיחה של הנבחרת הבריטית, והוא לא צפוי להתחיל להתאמן עד אשר יגיעו כל האישורים המתאימים, דבר שעשוי לקחת כשבוע. "זה מתסכל, אבל לא בידינו", אמר כריס פינץ', מאמן הנבחרת. "הכי חשוב שהוא ישחק איתנו בספטמבר", הוסיף המאמן. בסופו של דבר, סביר להניח שכאשר תנחת כאן נבחרת בריטניה בעוד כחודש, לואל דנג יהיה חלק ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully