וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה רשימת הטניסאים לטורניר הטניס האולימפי

במשחקים, שיחלו ביום ראשון הקרוב, לא ייכלל מריו אנצ'יץ' הקרואטי, שסובל ממחלת הנשיקה. זבונרבה תחליף את שראפובה הפצועה

רשימת השחקנים לקראת הטורניר האולימפי נסגרה. טניסאי נוסף שמפנה את מקומו הוא מריו אנצ'יץ', המדורג 25 בעולם, שמאפשר בכך לשני קנדים, פרנק דאנצ'ביץ' ופרדריק ניימייר להיכנס להגרלת המשחקים.

מתברר כי אנצ'יץ' סובל ממחלת הנשיקה ולא ישתתף גם באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתתקיים מיד לאחר האולימפיאדה. זו השנה השנייה ברציפות שהקרואטי נאלץ לוותר על הגראנד סלאם הרביעי של השנה, אחרי שאשתקד פציעה בכתף מנעה ממנו להתחרות.

ניימייר מחליף את אנצ'יץ' בעוד דאנצ'ביץ' נכנס במקומו של דניס גרמלמאייר מגרמניה. ריינר שוטלר, גרמני נוסף, יחליף את דודי סלע, שלא עמד בקריטריון הישראלי. מרכוס בגדאטיס, שפרש מהטורניר בשבוע שעבר, הוחלף על ידי יירי ואנק מצ'יה.

אצל הנשים, אתם כבר יודעים, מריה שראפובה לא תופיע למשחקים בגלל פציעה והיא מוחלפת על ידי ורה זבונרבה במשלחת הרוסית. את מקומה של טאמירה פאצ'ק האוסטרית תופסת ג'יל קרייבס. הטורניר האולימפי יחל כבר ביום ראשון, יומיים בלבד אחרי טקס הפתיחה, ויסתיים ב-17 לחודש.

כידוע, במשלחת הישראלית ניתן היה לראות ארבעה טניסאים. אנדי רם ויוני ארליך, המועמדים לזכות במדליה, יתחרו בטורניר הזוגות, כמו גם ציפי אובזילר ושחר פאר. האחרונה תשחק גם בטורניר היחידות ותהיה נציגתינו היחידה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully