וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי ת"א ביקרה בביתו של מני לוי

אביב בושינסקי, עוזי שעיה, אבי נמני וחלק מהשחקנים הגיעו לבקר את משפחת השחקן. בקבוצה החליטו לשחרר את טומאסיץ' לנבחרת בולגריה

הנהלת מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, הגיעה היום (רביעי) לביקור מרגש בבית משפחתו של שחקן הקבוצה הבוגרת לשעבר, מני לוי, החוגג היום את יום הולדתו ה-28. היושב ראש, אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה והמנהל הספורטיבי אבי נימני, הגיעו לבקר את לוי, שהתמוטט לפני כשש וחצי שנים, במהלך משחק הקבוצה מול בית"ר ירושלים בטדי.

נציגי השחקנים יוסי שבחון והקפטן משה מישאלוב נכחו אף הם בביקור המרגש ואף הקריאו ללוי מספר מכתבים ששלחו לו אוהדי הקבוצה. במשפחת לוי ציינו כי בניגוד לשנים קודמות, הנהלת המועדון הנוכחית שומרת על קשר רצוף עם המשפחה ודואגת להתעדכן במצבו של מני. הנהלת המועדון אף העניקה למשפחת לוי, מנוי לכל החיים לתא הכבוד במשחקי הקבוצה.

אחרי שאמש נהנו מיום חופשי, יחזרו הערב שחקניו של המאמן רן בן שמעון להתאמן במסגרת הכנות הקבוצה לקראת משחק גביע הטוטו שיערך ביום שני הקרוב מול מכבי פתח תקוה בוינטר.
הנהלת המועדון נענתה בחיוב לבקשה הרשמית שהגיעה מההתאחדות הבולגרית ובה זומן הבלם איגור טומאסיץ' לסגל הנבחרת הבולגרית לקראת משחק האימון מול בוסניה ב-18 בחודש.

"אנחנו שמחים להיענות בחיוב לבקשה כזו, כששחקן מוזמן לסגל נבחרתו אין שום סיבה לא לאפשר לו לצאת. זה כבוד גם בשביל מכבי, ששחקנים שלה מוזמנים לסגל נבחרותיהם", אמרו היום גורמים בהנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully