וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הרוסיות שנכשלו בבדיקת סמים משתמשות קבועות?

לאחר שבשבוע שעבר נתפסו והושעו מספר ספורטאיות רוסיות שכשלו בבדיקת סמים, ייתכן ומדובר בשימוש קבוע. ראש המשלחת: "עוד מוקדם לקבוע"

פרשיות הסמים לקראת האולימפיאדה, שכבר עומדת בפתח, מסרבות להירגע. לאחר שמספר ספורטאיות רוסיות כשלו בבדיקות סמים והושעו מבייג'ינג, היום (רביעי) מתברר כי ייתכן ומדובר בפרשיה חמורה, ולא באקט חד פעמי שנובע מתמימות או חוסר ידיעה. ראש הוועדה הבריאותית של האולימפיאדה, ארנה ליונקוויסט, אמר כי מדובר ב"שימוש סיסטמאטי ומכוון בסמים".

במשלחת הרוסית מיהרו להכחיש את הטענות, ועל אף שראש המשלחת הרוסית טען כי כל שימוש בסמים הוא "פשע ספורטיבי", הרי שהרוסים מסרבים להאמין כי מדובר בשימוש שיטתי וקבוע. "מוזר שמישהו יגיד דבר כזה", אמר דובר המשלחת הרוסית, גנאדי שווץ, "הסיטואציות האלה מאוד לא נוחות, אבל להגיד שמישהו משתמש בסמים קבוע זה מוקדם ולא לעניין".

לשווץ אף היו טענות באשר לעיתוי בו פורסמו תוצאות הבדיקות, שמנעו ממספר ספורטאים רוסיים להשתתף בבייג'ינג. "התוצאות היו ידועות זמן רב מראש, אבל החליטו לשחרר אותן ממש לפני האולימפיאדה", אמר דובר המשלחת. "זה מרגיש כאילו הם עשו לנו דווקא", הוסיף בפרנואידיות לא ברורה, אולי כדי להסיט את האשמה מהמשלחת הרוסית, למקומות אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully