וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של הליגה הצרפתית ל-4 שנים

הערוץ רכש את הזכויות, ויעביר שידורים גם באתר ובחברות הסלולר של הדור ה-3. הערוץ ישדר גם את הליגות מפורטוגל ומסקוטלנד

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לליגה הצרפתית לארבע שנים, כשהחבילה כוללת את הזכויות הטלוויזיוניות ואת זכויות ה"ניו מדיה": שידורים ישירים ותקצירים לאתר ספורט 5, כמו גם בערוץ "ספורט 5" בדור ה-3 שמספק ערוץ הספורט לכל שלוש חברות הסלולר. הערוץ צפוי לשדר מדי מחזור בין משחק לשניים בשידור ישיר, ובנוסף יעביר בימי שני תוכנית לסיכום המחזור בה ישודרו תקצירי כל עשרת משחקי המחזור כמו גם ראיונות עם השחקנים והמאמנים הבולטים.

בנוסף, רכש ערוץ הספורט גם את זכויות השידור של הליגות הפורטוגלית והסקוטית, ובהן הוא צפוי לעקוב בעיקר אחר הקבוצות המובילות בכל ליגה: פורטו, בנפיקה וספורטינג ליסבון בפורטוגל, וסלטיק וריינג'רס בסקוטלנד. גם בשתי הליגות האלו נכללות זכויות לשידורים ישירים ותקצירים באתר ספורט 5 ובדור השלישי בסלולר. רכישתן של שלוש הליגות הללו משלימה למעשה את החזקותיו של ערוץ הספורט בליגות הכדורגל הזרות, והן מצטרפות לליגת האלופות, גביע אופ"א, הספרדית, הגרמנית, האיטלקית, ההולנדית והארגנטינאית. משחקיהן של כל שלוש הליגות הנוספות ישודרו ברוטציה בערוצים השונים של ערוץ הספורט.

בשבת הקרובה (21:55, ספורט 5) ישודר המשחק בין מונאקו לפ.ס.ז'. מונאקו הידרדרה בעונה שעברה עד למקום ה-12, ובקבוצה שממנה יצאו תיירי הנרי ודוויד טרזגה, חתם העונה ז'אן ז'ק גוסו גוסו ששיחק בעונה שעברה במ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully