וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פינקני מתקרב לירושלים

6.8.2008 / 12:32

הפורוורד האמריקאי, ששיחק בעונה שעברה בביילה, היה קרוב לחתימה בקאזרטה האיטלקית, אך קיבל הצעה גבוהה יותר מקבוצתו של גיא גודס

הפועל ירושלים ממשיכה בחיפושים אחר שחקן גבוה שישלים לה את הקו הקדמי, וכלי התקשורת באיטליה מדווחים הבוקר (רביעי) כי שחקנה של ביילה בעונה שעברה, קווין פינקני, מחזיק בהצעה כספית גבוהה מהקבוצה הישראלית, ושוקל להצטרף לשורותיה. לפינקני, 25, 2.06 ס"מ, כמו כן אף הצעה מקזארטה האיטלקית, אך בשלב זה לא ברור היכן ישחק, לאחר שהקבוצה האיטלקית מתקשה להשוות את ההצעה שהגיעה מירושלים. בירושלים טוענים שהשחקן על סף סיכום באיטליה, וכי עלותו הנכוחית יקרה מדי עבור הקבוצה.

פינקני, בוגר מכללת נוואדה, אשר לא נבחר בדראפט, שיחק בליגה הצרפתית והפולנית, ובעונת 2007 אף רשם משחק בודד בבוסטון סלטיקס, בו קלע 15 נקודות. העונה סיים פינקני בתחתית הליגה האיטלקית עם ביילה, ורשם במדיה 12.7 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, תוך שהיה מהבולטים בשורותיה.

מהפועל ירושלים נמסר כי הם בוחנים מספר שחקנים, וביניהם פינקני, שבמידה ויגיע ישלים את הקו הקדמי של הקבוצה הכולל את ארז מרקוביץ' ועומר סניד. בקאזרטה יחליטו בימים הקרובים האם להשוות את ההצעה או ללכת על שחקן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully