וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולימפיאדה יצאה לדרך: 0:0 בין גרמניה לברזיל

משחקי כדורגל הנשים פתחו את התחרויות, כשהאלופה וסגניתה חילקו את הנקודות. ארה"ב נכנעה 2:0 לנורבגיה, סין ניצחה 1:2 את שבדיה

שנים של הכנות, חודשים של ציפיה, שבועות של כסיסת ציפורניים הגיעו לסיומן. אולימפיאדת בייג'ינג 2008 יצאה היום (רביעי) לדרך. בעוד שטקס הפתיחה ייערך רק מחרתיים, התחרויות החלו כבר היום, כאשר טורניר הנשים בכדורגל נפתח. במפגש המרכזי סיימה אלופת העולם, גרמניה, ב-0:0 עם סגניתה, ברזיל, מה שאומר שהולך להישאר הרבה מתח להמשך שלב הבתים.

במשחק מסקרן נוסף יצאה לדרך הנבחרת המארחת של הטורניר, סין, שפתחה ברגל ימין את התחרות עם קריצה לשאר הספורטאים. הנבחרת הסינית גברה 1:2 על שבדיה, כשכבר אחרי שש דקות בלבד העלתה צ'ו יואן את נבחרתה ליתרון. בדקה ה-38 השבדיות חזרו עם לוטה צ'לין. אלא שבדקה ה-72 הבטיחה דואן האן את הניצחון ושלחה את הסיניות לחגוג.

ארצות הברית, שלא מי יודע מה בונה על מדליה מכדורגל הנשים, פתחה עם הפסד שהוכרע ממש בדקות הפתיחה של המשחק. הנבחרת האמריקאית נכנעה 2:0 לנורבגיה כשקרלי אליוד כבשה אחרי שתי דקות ומליסה ווילק כבשה שוב אחרי שתי דקות נוספות. צפון קוריאה הכניעה את ניגריה 0:1 משער ניצחון של קים קיונג הווה בדקה ה-27.

כזכור, מוקדם יותר היום נכנס הלפיד האולימפי לבייג'ינג לאחר מסע ארוך, ואחרי שנתקל במחאה של ארבעה סטודנטים, עושה רושם כי כל שנותר כעת הוא פשוט להתחיל ולהתחרות. מחר ייצא לדרך טורניר הכדורגל של הגברים, כשבמוקד תפגוש הולנד את ניגריה. ברזיל תנסה שלא למעוד מול בלגיה, וארגנטינה תשחק מול חוף השנהב.

משחקים נוספים:

קנדה - ארגנטינה 1:2
לקנדה: צ'פמאן (27), קרה לאנג (72)
לארגנטינה: לודמילה מאניקלר (85)

ניו זילנד - יפן 2:2
לניו זילנד: יאלופ (33) הירן (47)
יפן: מיאמה (72), סאווה (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully