וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם התירה את חוזהו של ליונגברג תמורת 6 מיליון פאונד

פרדי ליונגברג ידע שנים יפות בארסנל, אלא שפציעות ויכולת חלשה הכריחו את ווסטהאם, קבוצתו הנוכחית, להתיר את חוזהו תמורת סכום חסר תקדים

היו שנים בהן פרדי ליונגברג היה אחד הקשרים הטובים והאהובים באנגליה. השנים הנפלאות שלו במדי ארסנל היקנו לו מעמד של כוכב - גם על המגרש, גם במדורי הרכילות. אלא שתהילת עולם חולפת מהר בדיוק כמו שהיא באה, ועם דעיכתו של הקשר השוודי, שלאחרונה הגיע במקום ה-11 בסקר "השחקן הטוב בכל הזמנים" שערכו אוהדי ארסנל, הוא עבר מהתותחנים לווסטהאם. עדיין בלונדון, ליונגברג לא הצליח לשחזר את יכולתו המסחררת, ובתוספת פציעות רבות, הפך השוודי בין רגע לאכזבה גדולה.

מעבר לתרומתו המקצועית, הרי שהקשר עמד על חוזה של 85 אלף פאונד לשבוע - הגבוה בקבוצה - ובעונה שעברה שיחק רק 15 משחקים. לפי דיווחים באנגליה, עלותו הכוללת של ליונגברג למועדון משוערת בכ-13 מיליון פאונד, והיום (חמישי), החליטו במועדון הלונדוני שגם לסיפורים רעים יש סוף. הקבוצה הגיעה עם הקשר לסיכום, לפיו היא תשלם לו סכום חסר תקדים של 6 מיליון פאונד בתמורה להתרת חוזהו.

כזכור, ליונגברג פרש מנבחרת שוודיה אחרי יורו 2008 ועל פי סוכנו, הוא עדיין מחזיק בהצעות ממועדונים באנגליה, איטליה וספרד. ספק אם הקשר יצליח אי פעם לשחזר את יכולתו הנפלאה מהשנים היפות בארסנל, אבל ייתכן והוא עלה על שיטה לא רעה בכלל להרוויח כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully