וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "השנים הטובות עדיין לפניי"

בן חיים אופטימי לקראת שהותו במנצ'סטר סיטי. "מקווה שמערכת היחסים שלי עם הקהל תהיה דומה לזו של ברקוביץ'". סהר כבש צמד לפורטסמות'

לאחר שערך את הופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר סיטי, טל בן חיים, הרכש החדש של הקבוצה מצ'לסי, נשמע אופטימי לגבי העתיד. הישראלי, שהגיע תמורת 3 מיליון פאונד ממועדון הפאר הלונדוני, מאמין בקבוצתו, ומבחינה אישית מרגיש כאילו הוא בשיא הקריירה. "תוצאות הן הכל, אבל זו רק ההתחלה. זה מועדון טוב עם ציפיות נהדרות ואוהדים נפלאים, שמגיע להם יותר מההצלחה שנחלו ב-20 השנים האחרונות", אמר הבלם, ומיהר להוסיף: "האוהדים רוצים לראות כדורגל התקפי יותר, אגרסיבי יותר, ואני מקווה שנציג בפניהם אותו".

באשר אל עצמו, בן חיים נשמע נלהב לא פחות: "השנים הטובות עדיין לפניי. שיחקתי באנגליה ארבע שנים, ובכל שנה השתפרתי. יש בקבוצה שחקני הגנה טובים כמו מיקה ריצ'ארדס וריצ'ארד דאן, אבל אני חושב שכולנו יכולים לשחק ביחד". הישראלי, שערך את הופעת הבכורה שלו ב-2:2 של הסיטי מול סטוקפורט, יודע שהוא לא בשיא הכושר, אך ממהר לציין כי זו רק ההתחלה.

"אני עדיין לומד את החברים שלי לקבוצה. שכרתי מאמן אישי מישראל ואני חושב שאני בכושר טוב, אני רק צריך משחקי אימון". כעת, כל שנותר לבן חיים הוא לחכות לפתיחת העונה, כדי לפגוש את הקהל הכחול. "אני הישראלי השני בקבוצה, ויודע שאייל ברקוביץ', שהיה הראשון, היה פופולארי מאוד אצל האוהדים", אמר הבלם, "אנחנו מאוד שונים, אבל אני מקווה למערכת יחסים דומה עם הקהל".

לגיונר אנגלי אחר, בן סהר, ממשיך להרשים במדי פורטסמות'. קבוצתו החדשה של החלוץ הישראלי הצעיר פגשה אמש (שלישי) את קבוצת החובבים הבאנט וווטרלוביל, וסיימה את המשחק ב-0:4 קליל. סהר נהנה מהיעדרותם של שניים מהחלוצים המובילים של פומפי, דייויד נוג'נט וקאנו, וניצל זאת כדי לכבוש צמד, הראשון בדקה השישית, השני בנגיחה בדקה ה-35. סהר מסכם משחק נוסף טוב, והעתיד, כרגע, נראה לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully