וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: עוד פייבוריטית בחוץ

אחרי שריינג'רס הודחה, באט בוריסוב עקפה את אנדרלכט עם 2:2 בגומלין. פנאתינייקוס, דינמו קייב, פנרבחצ'ה ובאזל גם בסיבוב השלישי

הערב (רביעי) התקיימו משחקי הגומלין במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. מלבד השפלתה של בית"ר על ידי ויסלה קרקוב (5:0), שתתמודד בסיבוב הבא נגד קבוצת הפאר הספרדית, ברצלונה, היו לא מעט משחקים מסקרנים, בסופם נקבעו העולות ומשחקי הסיבוב השלישי. הקבוצות שהודחו בסיבוב השני סיימו את דרכן באירופה. אלו שינצחו בסיבוב הבא יעלו לשלב הבתים של המפעל היוקרתי, אלו שיודחו יעברו לגביע אופ"א.

אחרי ההפתעה הגדולה של אמש, בה פ.ב.ק. קובנה הדיחה את גלזגו ריינג'רס, הגיעה עוד הדחה מרעישה של אנדרלכט על ידי באט בוריסוב. המשחק בין הקבוצות הסתיים ב-2:2, לאחר שהבלארוסים ניצחו 1:2 בבלגיה במשחק הראשון. גם פנאתינייקוס ודינמו קייב העפילו לסיבוב השלישי, אחרי שעברו את דינמו טביליסי ודרוגאדה יונייטד, בהתאמה. אנורת'וסיס נוצחה 3:1 על ידי ראפיד וינה, אבל העפילה לסיבוב השלישי.

באט בוריסוב - אנדרלכט 2:2 (3:4 בסיכום הכללי, באט בוריסוב עלתה)

בשבוע שעבר סיפקו הבלארוסים הפתעה ענקית לחובבי ההפתעות כשניצחו בבלגיה את אנדרלכט הפייבוריטית 1:2. אנדרלכט ניסתה לכפר על המעידה, אבל מסתבר שבאט לא פראיירית. הבלארוסים ניצחו גם הפעם 1:2 וסיפקו עוד הפתעה גדולה. גנאדי בליזניוק העלה את המקומיים ליתרון אחרי 18 דקות של משחק. חמש דקות לאחר מכן החזיר קשרה של אנדרלכט, לוקאס ביגליה, את הצבע ללחיים של מאמנו אריאל ג'ייקובס כשאיזן ל-1:1 בפנדל. ויטאלי רודונוב העלה את באט ליתרון שני בדקה ה-83, יאן פולאק השווה שוב ארבע דקות לסיום, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור אנדרלכט שמודחת, גם היא, כמו ריינג'רס, על ידי יריבה אלמונית. נמניה ריניץ' מאנדרלכט הורחק בדקה ה-73.

באט בוריסוב החוגגת תפגוש בסיבוב הבא את לבסקי סופיה הבולגרית כשאחת משתיהן תהיה בשלב הבתים. לאנדרלכט יהיה כעת את כל הזמן שבעולם להתרכז בליגה הבלגית, שכן ממעגל המשחקים האירופיים היא הודחה באופן טוטאלי.

דינמו טביליסי - פנאתנייקוס 0:0 (3:0 בסיכום הכללי, פאו עלתה)

היוונים לקחו איתם מהאיצטדיון בטביליסי, גאורגיה, יתרון בלתי מחיק בן שלושה שערים (0:3), כך שהמשחק הערב באתונה היה מבחינתם לפרוטוקול בלבד.

הערב שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע אחת את שער השנייה, והיוונים משלימים את המלאכה בצורה חלקה ועולים לשלב הבא. פריצקלבה מדינמו הורחק בדקה ה-77. האנק טן קאטה, עוזרו של אברהם גרנט בצ'לסי בעונה שעברה ומאמן פנאתינייקוס בהווה, יצטרך לעמול קשה יותר בסיבוב הבא כשקבוצתו תפגוש את ספרטה פראג הצ'כית.

דינמו קייב - דרוגאדה יונייטד 2:2 (3:4 בסיכום הכללי, דינמו קייב עלתה)

הקבוצה האוקראינית נתנה לעצמה מקדמה מצויינת כשניצחה באירלנד את דרוגאדה 1:2. הערב היא סיימה את המשחק הביתי בתיקו אומנם, אבל מה שחשוב זה שהיא בשבל הבא, ששם מחכה לה כבר יריבה הרבה יותר קשה מ'אמא רוסיה', ספרטק מוסקבה. אלכסנדר אלייב (13) וארתם מילבסקי (73) כבשו לדינמו, שיין רובינסון (41) וגרהאם גרטלנד (88) לדרוגאדה.

פרטיזן בלגרד - אינטר באקו 0:2 (1:3 בסיכום הכללי, פרטיזן עלתה)

משחק מסקרן הפגיש את הסרבים מבלגרד למשחק ביתי מול הקבוצה מבירתה של אזרבייג'אן. האזרים השיגו תיקו 1:1 מצוין מול פרטיזן, אבל ידעו שבחוץ זה יהיה קשה להבקיע לפחות שער אחד. לפרטיזן הספיק גם תיקו נטול שערים, אבל כדי להסיר ספקות כלשהן, יוליאנו רוברטו ג'וקה כבש את הראשון אחרי שעה ושתי דקות של משחק. לאמין דיארה הוסיף את השני שש דקות לסיום וסתם את הגולל על תקוותיהם של האזרים.

בסיבוב השלישי מחכה לקבוצה מבלגרד מפגש קשה מאוד נגד סגנית אלופת טורקיה, פנרבחצ'ה. בשנה שעברה הטורקים הגיעו עד לרבע גמר ליגת האלופות, שם הודחו על ידי צ'לסי. הערב פנר לא התקשתה להביס בחוץ את מ.ט.ק בודפשט 0:5. במשחק הראשון ניצחה פנרבחצ'ה 0:2, ובסיכום הכללי 0:7. חלוצה של נבחרת טורקיה, סמי סנטורק, היה גיבור הערב עם רביעייה (5, 61, 79,81) אמרה, שהגיע הקיץ מניוקאסל, הוסיף עוד אחד בדקה ה-66.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פ.צ באזל - גטבורג 2:4 (3:5 בסיכום הכללי, באזל עלתה)

השוויצרים הגיעו למשחק הביתי בבאזל אחרי תיקו 1:1 לא רע בשבדיה. הפתיחה של האורחים הייתה טובה כשפונטוס וורנבלום העלה אותם ליתרון בדקה ה-19. שבע דקות לאחר מכן בנג'מין הוגל איזן. שש דקות בתוך המחצית השנייה רובין סודר החזיר את היתרון לגטבורג. במצב כזה, השוויצרים היו חייבים שני שערים כדי לעלות, אבל הם עשו את זה בסטייל עם שלושה. סקוט צ'יפרפילד (71) השווה, איבן ארגיץ' הוסיף צמד (84 ו-90) וניצח את המשחק. באזל תתעמת בשלב הבא עם ויטוריה גימראיש הפורטוגלית.

משחקים נוספים:

דינמו זאגרב - דומז'לה 2:3 (2:6 בסיכום הכללי, דינמו זאגרב עלתה, תפגוש בסיבוב הבא את שחטאר דונייצק) לדינמו: איגור בוסקטן (17), מירקו הרגוביץ' (50), דינו תרפיץ' (83), לדומז'לה: דניאל ברזיץ' (29), דרקו זץ' (81).

ראפיד וינה - אנורת'וסיס 1:3 (4:3 בסיכום הכללי, אנורת'וסיס עלתה ותפגוש בסיבוב הבא את אולימפיאקוס) לראפיד וינה: ברנקו בושקוביץ' (21), סטפאן מיירהופר (63, 66) לאנורת'וסיס: וינסנט לבאן (13).

ארטמדיה פטרזלקה - טמפרה יונייטד 2:4 (3:7 בסיכום הכללי, ארטמדיה עלתה ותפגוש בסיבוב הבא את יובנטוס) לארטמדיה: יאן קוז'אק (9), זבינק פוספץ' (35), יוריי הלנאר (45) ויוריי פירוסקה (78), לטמפרה: כריס ג'יימס (71), היילם (79).

מודריצה - אלבורג 2:1 (7:1 בסיכום הכללי, אלבורג עלתה ותפגוש בסיבוב הבא את פ.ב.ק. קובנה)

ספרטה פראג - שריף טיראספול 0:2 (0:3 בסיכום הכללי, ספרטה עלתה ותפגוש בסיבוב הבא את פנאתינייקוס) לספרטה: פיטר ווריסץ' (45), מארק קוליק (48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully