וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ראשונה בצ'מפיונס: גלזגו ריינג'רס בחוץ

גלזגו ריינג'רס נוצחה 2:1 על ידי קובנה והודחה מהמשך המשחקים באירופה. ליברפול הביסה 1:4 את ולרנגה, יוסי בניון כבש שער יפה

ליברפול ממשיכה במסע משחקי הידידות שלה וקשרה הישראלי יוסי בניון ממשיך להבקיע. הערב (שלישי) ניצחה הקבוצה של רפא בניטז את ולרנגה הנורבגית 1:4. ביום רביעי הביסה הקבוצה 0:4 את ריינג'רס, כשביון גם מתכבד באחד השערים.

משחק הידידות נערך בבירה הנורבגית, אוסלו, כשאלפי אוהדים אדומים של ליברפול נתנו דחיפה לקבוצתם. בדקה ה-20 צ'אבי אלונסו, שהיה מחוזר מאוד על ידי יובנטוס הקיץ אבל נשאר בקבוצה, כבש את השער הראשון לטובת האדומים. הקשר הספרדי קיבל את הכדור אחרי מספר מסירות ושלח טיל לשער הנורבגים. שלוש דקות מתחילת המחצית השנייה איזן זאיץ' את התוצאה, אבל עוד לפני שוולרנגה הספיקה לחגוג, פרננדו טורס החזיר את היתרון לאדומים, דקה לאחר מכן.

בדקה ה-60 הגיע הרגע הגדול של הישראלי. הקשר, שמחוזר על ידי רומא האיטלקית, קיבל כדור מטורס 25 מטרים מהשער, התקדם, עקף שחקן ומ-16 מטרים שלח עם הפס בקשת נפלאה מעל השוער. שער קסום לישראלי. בדקה ה-83 דויד נ'גוג הצעיר, שהגיע לא מכבר לקבוצה, כבש עוד שער יפה בסיבוב.

במשחק ידידות שהבטיח הרבה, אבל קיים מעט נפגשו באיירן מינכן, שאירחה את אינטר באליאנץ ארינה. בדקה ה-53 הרכש של ז'וזה מוריניו הקיץ, מאנסיני, כבש את שער הניצחון לנראזורי, לאחר מסירה יפה של לואיש פיגו.

מוקדמות צ'מפיונס: קובנה ובראן עלו לסיבוב השלישי

שני משחקים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נערכו הערב (שלישי), בסופם נפלה הפתעה אחת גדולה, כשפ.ב.ק. קובנה הדיחה את גלזגו ריינג'רס ועלתה לסיבוב השלישי. בראן הצטרפה אליה.

ריינג'רס, סגנית אלופת סקוטלנד שהובסה במשחק ידידות מול ליברפול 4:0 ביום שבת, התארחה הערב בגומלין בליטא במשחק נגד פ.ב.ק. קובנה, לאחר שהמשחק הראשון הסתיים ללא שערים. ריינג'רס עלתה ליתרון משער של תומסון בדקה ה-33. 10 דקות לאחר מכן ראדזיאוס איזן את התוצאה. במצב כזה הסקוטים היו עולים בזכות שער החוץ שכבשו, אבל שער של פיליבאיטיס בדקה ה-87 שלח את הכחולים להתרכז רק בתחרויות בסקוטלנד מכיוון שגם בגביע אופ"א הם לא יקחו חלק ואת הליטאים לעלוץ. בסיבוב הבא תפגוש קובנה את אלבורג מדנמרק או מודריצה מבוסניה. ככל הנראה אלו יהיו הדנים, שניצחו 0:5 במשחק הראשון.

ונטספילס הלטבית אירחה את בראן בביתה, לאחר שבמשחק הראשון ניצחו הנורבגים 0:1. הפתיחה של הלטבים הייתה טובה כשמנטסאשווילי כבש כבר בדקה ה-10. ייתכן שכובש השער היה להוט כיוון ששש דקות אחר כך הוא ראה את הכרטיס האדום והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. זה לא מנע מרימקוס להעלות את ונטספילס ל-0:2 בדקה ה-44. שש דקות בתוך המחצית השנייה הבקיע ביורנסון מבראן את השער שחרץ את גורל המשחק. ונטספילס ניצחה אומנם 1:2, אבל בראן היא זו שמעפילה בעקבות שער החוץ שכבשה. בסיבוב הבא היא תפגוש את מארסיי הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully