וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לאוהדי נאפולי יש רגשות

אוהד הקבוצה מעיר הנמל הדרומית תבע את אינטר על שכרזות בגנות עירו נתלו בסן סירו במשחק בין הקבוצות. ביהמ"ש בנאפולי פסק לזכותו

גם לנאפוליטנים, מסתבר, יש רגשות. אלופת איטליה, אינטר, חוייבה לשלם 1,500 יורו לאוהד קבוצת נאפולי בעקבות 'נזק תמידי' שנגרם לו כתוצאה משלטים פוגעים שנתלו באיצטדיון סן סירו במהלך משחק הקבוצות בשנה שעברה, בו ניצחו הנראזורי 1:2.

במשחק המדובר, שנערך בשישה באוקטובר, נתלו כרזות בגנות אזורה הדרומי של איטליה ונאפולי העיר. באחת מהן, לדוגמא, נרשם על העיר כי היא 'הביוב של איטליה'. זאת בעקבות משבר הזבל שפקד את החבל הדרומי המקופח של איטליה, כשבמקום נערמו הררי זבל אדירים. אותו אוהד, ששמו לא פורסם, תבע בבית משפט בנאפולי את אינטר בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו. עורך דינו של האוהד, רפאל די מונדו, טען כי מרשו חש "ממורמר ונפגע עד עמקי נשמתו" מהכרזות.

בית המשפט הכיר בנזק שנגרם לאוהד ופסק על אינטר לשלם לו פיצוי בסך 1,500 יורו וכן עלויות משפט. יצוין כי אינטר כבר נענשה על ידי התאחדות הכדורגל האיטלקית, שסגרה לתקופה את היציעים בהם נתלו הכרזות הפוגעות. אינטר עצמה נלחמה בכתב התביעה של אותו אוהד וטענה כי מעמדו של בית המשפט בנאפולי שגזר את פסק הדין אינו קביל, כיוון שהוא לא חל על תחום השיפוט של מילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully