וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלחת האולימפית ממשיכה להצטמצם

בדיקות הסמים לא עשו חסד לאצן הג'מייקני ג'וליאן דאנקלי, כמו גם לשלושה ספורטאים רוסים נוספים שבדיקותיהם נמצאו חיוביות והם בחוץ

ג'וליאן דאנקלי, האצן הג'מייקאני שמתמודד במקצה ה-100*4, הודיע היום (שלישי) כי נכשל בבדיקה אשר בדקה את הימצאותם של חומרים אסורים בדמו ולכן הוא נאלץ לפרוש מהאולימפיאדה בבייג'ינג והוא לא יוכל לעזור לנבחרת מהקריביים.

דאנקלי, 32, נכשל בבדיקה שעבר לאחר שהתמודד באליפות ג'מייקה בחודש יוני האחרון. הכתבים המקומיים מדווחים כי ככל הנראה התגלה בדמו של האצן סטרואיד האסור לשימוש. בתגובה אמר דאנקלי: "אני אבקש שהם יבדקו שוב את התוצאות. מעולם לא לקחתי סמים ואני לא יודע מה זה הסטרואיד עליו מדובר במקרה זה".

מכה נוספת למשלחת הרוסית

שלושה אתלטים רוסים נוספים נשרו מהמשחקים האולימפיים ולא ייצגו את ארצם בעקבות בדיקות סמים חיוביות. מדובר בואלרי בורצ'ין וולדימיר קנאיקין ההלכים, שבדמם נמצא חומר EPO, כך לדברי מאמנם ויקטור צ'גין. גם רוכב האופניים ולדימיר גוסב לא יתחרה בבייג'ינג, שכן בדמו נמצאו כמויות חריגות של חומרים אסורים, למרות שהבדיקה שלא לא נמצאה חיובית.

כזכור, רק בשבוע שעבר שבעה ספורטאים רוסים הורחקו בעקבות מקרים דומים. הולך נוסף, אלכסיי וודין, שלא יצא עם המשלחת לבייג'ינג, גם הוא נמצא חיובי. הבדיקות, לדברי מאמנם, נערכו באפריל האחרון לא במסגרת תחרות מסויימת.

המשלחת הרוסית המוכה נאלצת להסתדר ללא קנאיקין, מי שהחזיק בעבר בשיא העולם, כשגוסב סומן כמי שאמור להביא מדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully