וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מועדון כמו הפועל ת"א צריך להיות בצמרת"

הפועל ת"א נחתה בישראל לאחר מחנה האימונים הקצר באיטליה והמאמן כבר מריח את פתיחת העונה. "מצפה מהשחקנים להיות מתואמים"

הפועל תל אביב חזרה היום (שלישי) לישראל ממחנה האימון הקצר שקיימה באיטליה. כזכור, האדומים עברו בקלילות את שלב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א כשגברו על יובנס דוגאנה מסן-מרינו. לאחר משחק החוץ מול יובנס, נשארה הקבוצה במחנה אימונים קצר באיטליה וכאמור היום נחתה בישראל. רק חמישה אוהדים חיכו לשחקנים ולא נרשמו אירועים מיוחדים בשדה התעופה.

שי אבוטבול התייחס לעובדה שהאוהדים לא מילאו את שדה התעופה ואמר: "הם עוד יבואו, אני בטוח בזה. יש לנו המון אוהדים ויש עוד הרבה משחקים שנוכל לראות אותם. אני בטוח שהם יבואו עוד מספיק פעמים". לגבי מחנה האימון אמר אבוטבול: "היה לנו מחנה אימון טוב מאוד. התגבשנו כקבוצה ולמדנו הרבה דברים חדשים. הזמן יגיד את שלו ורק בהמשך נוכל לדעת מה יהיה בעונה הקרובה. בשנה שעברה דיברנו הרבה ולא היה טוב בסופו של דבר. אנחנו חייבים להחזיר לאוהדים על העונה שעברה. זה מגיע להם וגם להנהלה שלנו".

יגאל אנטבי, השחקן הוותיק בקבוצה, אמר בשדה התעופה: "היה מחנה אימון טוב. אישית אני מרגיש טוב מאוד מבחינה פיזית, אני שמח ונמצא בכושר טוב. אני מרגיש שהולכת להיות לי עונה טובה. מהבחינה הקבוצתית אני מאמין שהשחקנים שהגיעו והשחקנים שעוד יגיעו ישדרגו אותנו ויעשו טוב לקבוצה".

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, גם הוא ענה לשאלות בשדה התעופה ואמר: "היו לנו ארבעה ימים חשובים מאוד. עברנו שלב באופ"א אבל למעט עשר הדקות הראשונות , לא אהבתי את מה שראיתי במשחק מול יובנס. במחנה האימון התגבשנו וזה מאוד חשוב". לגבי השלב הבא בגביע אופ"א, שם תפגוש הפועל תל אביב את הקבוצה הסרבית וויוודינה, אמר גוטמן: "אני יודע שמדובר בקבוצה קשה. יש לי חבר טוב בקפריסין שהוא סרבי ועוזר לי להתכונן. אני לומד עליהם המון. מצפה לנו משחק קשה וכמו שאמרתי זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל".

"אנחנו מתרגשים לפתוח את העונה", הוסיף גוטמן ביחס למשחק ביום שישי בגביע הטוטו מול קריית שמונה. "אני מרגיש את ההתקדמות שהקבוצה שלי עושה. יש המון שחקנים שמביאים יכולות אישיות וביום שישי נצטרך להביא לידי ביטוי יכולות קבוצתיות. בשביל זה נסענו למחנה האימון. אני מצפה מהשחקנים שיהיו מתואמים אחד עם השני וידעו מה מוטל עליהם בכל דקה במשחק. אני נמצא במועדון הזה חצי שנה והקבוצה שינתה פנים בתקופה הזו. יש חומר אנושי טוב מאוד. אני נהנה להיות כאן". כשנשאל המאמן מה הציפיות לקראת העונה הבאה אמר: "מועדון כמו הפועל תל אביב צריך להיות בצמרת, אבל אני לא יכול לומר כרגע באיזה מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully