וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני יחמיץ את תחילת העונה

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד סובל מוירוס מהמסע לניגריה ובינתיים לא מתאמן כלל. גם קאריק סובל מאותו וירוס. פרגוסון: "רונאלדו נשאר כאן"

חוסר המזל של ווין רוני ממשיך לתת את אותותיו. אחרי שרק בשבוע שעבר הוא עבר תישאול במשטרה סביב יריקה על צלם, כעת מתברר שחלוצה של מנצ'סטר יונייטד עשוי להחמיץ את פתיחת העונה.

רוני סובל מוירוס, בו נדבק במהלך המסע של השדים האדומים בניגריה. המנג'ר שלו, אלכס פרגוסון, סיפר במסיבת עיתונאים: "אני בספק אם רוני יהיה כשיר לפתיחת העונה בגלל הוירוס שהוא סובל ממנו. הוא לא מתאמן".

רוני כאמור לא התאמן מאז ניגריה, שם שיחקה קבוצתו מול פורטסמות' במשחק יחידות. השחקן בן ה-22 לא שיחק מול פומפי והחמיץ גם את משחקי טרום העונה מול אספניול ופטרבורו. בתוך כך מתברר כי גם מייקל קאריק סובל מאותו וירוס, אך ביונייטד מקווים שהוא יוכל ליטול חלק במפגש השני מול פורטסמות' ביום ראשון.

במהלך מסיבת העיתונאים חידד פרגוסון פעם נוספת את סוגיית כריסיטיאנו רונאלדו והבהיר כי הפורטוגלי לא יעזוב את הקבוצה, למרות ההתעניינות שמגלה ריאל מדריד. "העניין סגור עכשיו", אמר פרגוסון. "הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד וזה סגור. הוא יהיה שחקן כאן בעונה הקרובה, האמינו לי".

פרגוסון גם סיפר כי הוא ייקח את הזמן כדי למצוא מחליף לעמדת עוזר המאמן, אותה עזב קרלוס קירוש, שקיבל את המינוי כמאמן נבחרת פורטוגל במקום לואיז פליפה סקולארי. "אני מקווה למצוא מישהו עד סוף ספטמבר", אמר הבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully