וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: האמריקאים מוכנים לדבר האמיתי

ארה"ב ניצחה במשחק ההכנה האחרון שלה את נבחרת אוסטרליה 76:87, והכוכבים כבר מחכים למארחת לקראת המשחק הראשון בבייג'ינג

נבחרת הכדורסל של ארצות הברית סיימה היום (שלישי) את הכנותיה לקראת האולימפיאדה המתקרבת בצעדי ענק וניצחה במשחק אימון את נבחרת אוסטרליה בתוצאה 76:87. לאחר רצף של משחקים אותם ניצחו האמריקאים בצורה קלה ומשכנעת, הפעם התקשו במקצת הכוכבים מליגת ה-NBA ולא הצליחו להביס, כדרכם בקודש, את האוסטרלים הנחושים.

דווין וויד קלע 22 נקודות וביחד עם לברון ג'יימס, עם 16 נקודות, הוביל את הנבחרת האמריקאית לניצחון הדחוק. פטריק מילס וכריס אנסטי הובילו את הנבחרת האוסטרלית עם 13 נקודות כל אחד. המשחק היה שקול כמעט לכל אורך המחצית הראשונה, אולם רק בחמש וחצי הדקות האחרונות של הרבע השני הצליחו האמריקאים לשפר מאוד את משחק ההגנה שלהם ולא איפשרו לאוסטרלים לקלוע יותר מסל שדה אחד ששלח את הקבוצות לחדרי ההלבשה כאשר התוצאה היא 29:44 לארצות הברית.

אל הרבע השלישי עלו האוסטרלים נחושים מאוד ולאחר ריצה נהדרת של 2:13 צומצם ההפרש לכדי 4 נקודות בלבד (42:46). לאכזבת הקהל המקומי שצפה במשחק והחליט לתמוך ככל יכולתו בנבחרת האוסטרלית, הוא לא הצליח להשלים את המשימה ולהפוך את התוצאה.

למרות שברבע הרביעי עוד המשיכו האוסטרלים לרדוף אחר נבחרת הכוכבים האמריקאית הם נכנעו בסיום 76:87. האמריקאים יכולים לחייך לאחר מספר משחקי אימון מוצלחים מאוד לקראת המשחק הראשון שלהם בטורניר, שיתקיים ביום ראשון הקרוב מול סין המארחת, על אף ההפרש שהם אינם רגילים אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully