וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדו דושר חתם בסביליה

הקשר הארגנטינאי עבר לקבוצה האנדלוסית אחרי מו"מ ארוך ולאחר שסנטאנדר קיבלה 3 מיליון יורו. אתלטיקו מדריד מתעניינת בבאנגה

אחרי משא ומתן לא פשוט, החתימה סביליה את קשרה הארגנטינאי של ראסינג סנטאנדר, אלדו דושר, שחתם ל-3 שנים. ראסינג התעקשה לאחרונה על מחיר של 4 מיליון יורו, סכום השחרור שנקבע בחוזהו של הקשר, והשיחות בין שתי הקבוצות לא התקדמו, אבל שיחה טלפונית בין נשיאי שתי הקבוצות, פרנסיסקו פרניה וחסוס מריה דל נידו, שמה סוף לסחבת והקשר עבר, כפי שהצהיר שרצה לעשות.

בקשר הארגנטינאי התעניינה גם בטיס, אבל הוא הצהיר שהוא מעוניין לעבור רק לקבוצה השנייה של העיר ואחרי עונה אחת ו-34 משחקים במדי הקבוצה מאל סרדינרו, הוא עבר לקבוצה של מנולו חימנז.

באנגה עשוי להיות מושאל לאתלטיקו

אתלטיקו מדריד עשויה לשאול את קשרה הארגנטינאי של ולנסיה, אבר באנגה, שלפחות כרגע לא נמצא בתכניות של מאמן הלוס צ'ה, אונאי אמרי.

באנגה הצטרף לולנסיה בינואר האחרון תמורת כ-14 מיליון יורו, אבל לא שיכנע על המגרש, כשבעיות אישיות מחוצה לו בוודאי לא סייעו. הצוות המקצועי של הקבוצה הצהיר לאחרונה כי 8 שחקנים צפויים להאבק על שתי עמדות בקישור המרכזי ושלכן לא צפוי באנגה להיות שחקן הרכב.

מאמן אתלטיקו, חאבייר אגירה, מאוד מעוניין בקשר הארגנטינאי, אבל לפני כן הקולצ'יונרוס מחפשים קבוצה לקשרם הפורטוגלי, מאנישה ורק לאחר מכן הם צפויים להוסיף שחקנים לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully