וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספסתם את הגמר ב-100 מטר? יש באינטרנט

הוועד האולימפי וגוגל ישתפו פעולה בבייג'ינג, ותוכלו לצפות בכל האירועים ביוטיוב. "האינטרס הוא שכמה שיותר אנשים יחוו את הקסם האולימפי"

עמוסים בעבודה ולא מספיקים להגיע לתחרויות האולימפיות? לא רוצים לבזבז זמן מול המסך, ומעדיפים לראות רק את הקטעים המעניינים באמת? אין בעיה, כנסו ליוטיוב. הוועד האולימפי הבינלאומי הגיע לסיכום עם חברת גוגל, הבעלים של התוכנה לשיתוף קבצים יוטיוב, על כך שכל האירועים המרתקים בבייג'ינג 2008 יהיו זמינים באינטרנט. "האינטרס של הוועד האולימפי הוא שכמה שיותר אנשים יחוו את הקסם האולימפי, ויחשפו להישגים הספורטיבים מעוררי ההשראה", אמר טימו לומה, מנהל השיווק והטלוויזיה בוועד האולימפי.

"בפעם הראשונה בתולדות האולימפיאדה, יהיה סיקור חי וישיר בכל העולם. לוועד האולימפי יהיה ערוץ שידור משלו, שיאפשר כיסוי חי של כל האירועים", הוסיף לומה. התמונות והמשדרים מבייג'ינג בערוץ זה, יגיעו ל-77 מדינות באפריקה, אסיה והמזרח התיכון. גם באולימפיאדת אתונה ובאולימפיאדת החורף בטורינו היה כיסוי של הרשת, אך הוא היה חלקי. בבייג'ינג, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה יהנו חובבי הספורט מכיסוי מלא ובחינם (בהנחה שיש לכם מספיק כסף לקנות מחשב ולהתחבר לרשת דרך ספקית שירות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully