וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס סיילס סיכם במכבי חיפה

5.8.2008 / 11:11

אחרי החתמת בי ג'יי מקי ממשיכה העולה החדשה לליגת העל להתחזק: סיכמה על צירופו של אחד הסנטרים המובילים באיטליה, בעל עבר ביורוליג

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, עשתה הבוקר (שלישי) את אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שלה מתחילת עונת המלפפונים, כשסיכמה עם הסנטר האמריקאי ברוקס סיילס, ששיחק בעונה שעברה באודינה האיטלקית. סיילס (2.08, 28) ישמש כגבוה המשמעותי של הקבוצה לצידו של עידו קוז'יקרו ואולי זר גבוה נוסף. סיילס נחשב לריבאונדר מצטיין, לכח רציני מתחת לסלים והוא מאוד נייד יחסית לגודלו.

סיילס הוא בוגר מכללת וילאנובה משנת 2002, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 10.5 נקודות 9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. הוא בילה בשנתיים הראשונות שלו מחוץ לארצות הברית בביילה האיטלקית, שם נבחר לחמישיית הצעירים של העונה, ובתחילת עונת 2004/5 כמעט נכנס לסגל של יוסטון. את העונה פתח לבסוף בטראמו, גם כן מאיטליה, ושם נבחרת לחמישיית הזרים של העונה בליגה.

בעונת 2005/6 יצא סיילס מגבולות איטליה ושיחק בפו אורטז הצרפתית, שהשתתפה באותה עונה ביורוליג. במפעל האירופאי הבכיר רשם 9 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק ודווקא כשנראה שדרכו להצלחה סלולה, נפצע והושבת לשלושה חודשים. את העונה שלאחר מכן פתח בבשיקטש הטורקית ובמדיה רשם ביול"ב קאפ 8 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. את העונה סיים סיילס בבנפיקה הפורטוגלית. העונה כאמור חזר לאיטליה, אל אודינה, ורשם במדיה 10.6 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

סיילס הוא הזר השני שמגיע לעולה החדשה אחרי הגארד המבטיח בי ג'יי מקי שחתם בסוף השבוע בקבוצה. השניים מצטרפים אל חבורת ישראלים מאוד מבטיחה: עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, עמית בן דוד, גור פורת, קובי אייזיק ותמיר גודמן. כל אלה גורמים לחיפה להיות אחת הקבוצות היותר מבטיחות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully