וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "הולך לנו עכשיו יותר בקלות"

5.8.2008 / 20:20

סנטר הנבחרת חש כי מחנה האימון בבורמיו גיבש את הנבחרת. שרף צימצם את הסגל ל-15 שחקנים. הלפרין ישוב להתאמן ברביעי

יותם רונן

צילום ועריכה: יועד כהן

מקצצים את הסגל

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) את אימונה השני מאז חזרתה ממחנה האימונים בבורמיו, איטליה, לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה שיחלו בשניים לספטמבר. הסגל צומצם סופית ל-15 שחקנים, זאת לאחר שטל בורשטיין, שסבל מפציעה, ודרור חג'ג' נופו ממנו. שחקן נוסף שלא ערך את האימון הוא יותם הלפרין שסובל מפציעה קלה. כבר ביום רביעי אמור שחקנה של אולימפיאקוס לשוב לאימונים מלאים. כמוהו גם מתן נאור, שפתח את האימון אך לא סיים אותו.

המאמן צביקה שרף הודיע בסיום האימון כי הוא לא ינפה יותר שחקנים וכי הסגל יישאר על כנו. בכל משחק יבחר שרף את ה-12 אותם הוא ירשום בטופס המשחק.

מוקדם יותר הבוקר, כשבורשטיין וחג'ג' עדיין לא נופו מסר גורם באיגוד הכדורסל: "אנחנו חושבים על שני דברים. הדבר הראשון זה טובתה של נבחרת ישראל, ומה שטוב לנבחרת זה שהשחקנים הכי טובים והכי בריאים יהיו בנבחרת. הדבר השני זה גם על שחקנים שתרמו כמו בורשטיין, האם זה יהיה פייר מבחינתנו להכביד עליהם פציעה. אולי עד השניים בספטמבר טל יבריא לחלוטין מהפציעה, אבל עדיין זה לא אומר שהוא יהיה כשיר לקצב של שישה משחקים בשבועיים".

הנבחרת תצא בשבוע הבא למחנה אימון בן שבוע ימים בנהריה. באמצע אוגוסט תערוך שלושה משחקי אימון נגד בלגיה. המשחק הראשון ייערך בהדר יוסף, השני באולם ברמלה והשלישי באשקלון. לקראת סןף אוגוסט תצא הנבחרת לטורניר הכנה אחרון באסטוניה.

עדכון ראשון 10:07 5/8/08
עדכון אחרון 20:20 5/8/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully