וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד אליהו ממשיך בקרית אתא, קוחנסקי חתם

5.8.2008 / 8:25

בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ממשיך בעולה החדשה לליגת העל, אחרי עונה מצוינת בלאומית. גם שחקן מכבי אשדוד הצטרף

אליצור קרית אתא, העולה השלישית לליגת העל, ממשיכה לבנות את הסגל שלה והשאירה אמש (שני) את הפורוורד הישראלי המוכשר אלעד אליהו. מהרגע בו הודיעה קרית אתא כי היא מנצלת את האפשרות לעלות לליגת העל, היה אליהו בעדיפות ראשונה להשארה, והוא יהיה השחקן היחיד מהסגל של שנה שעברה שישאר בקבוצה.

אליהו (23, 1.93), גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ואף שיחק בנבחרת העתודה באליפות אירופה ובאליפות העולם. אחרי שנתיים בירושלים שבהם ראה בעיקר ספסל, ניסה את מזלו ברמת השרון, אך גם שם לא קיבל הזדמנות. בעונת 2006/7 עבר לקרית אתא ומאז נשאר בקבוצה. בעונה שעברה היה אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית כשרשם 17.6 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

שחקן נוסף שעשה את דרכו לקרית אתא הוא שחקנה של מכבי אשדוד בעונה שעברה, ארז קוחנסקי (24, 1.95). קוחנסקי שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הספיק לעבור במכבי ראשון לציון, שם עשה עונה אחת טובה מתוך שתיים, ובעירוני רמת גן ובבני השרון לפני שירד העונה ללאומית שם רשם 14.4 נקודות ו-5.4 ריבאונדים. עד כה חתומים בקרית אתא אוריאל מרקו וולאדי ירמישין. דניס קאר שהיה מועמד להשאר בקבוצה, חתם בהפועל עפולה מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully