וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "אני גאה, אני שמחה, אני כבר מתה להגיע"

4.8.2008 / 23:53

שחר פאר אומנם כבר שיחקה בטורנירי הטניס הגדולים בעולם, אבל גם היא יודעת שאולימפיאדה זה סיפור אחר: "אין ספק שזה מיוחד יותר"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

נציגי ישראל לאולימפיאדה ממשיכים להמריא לבייג'ינג, והערב (שני) היו אלה הטניסאיות שחר פאר וציפי אובזילר, יחד עם נושא הדגל בטקס הפתיחה והמדליסט מיכאל קולגנוב, כמו גם השחיין נמרוד שפירא בר אור.

"בוא נראה כבר מה קורה שם"

שחר פאר, ששיחקה בזירות הטניס הכי גדולות בעולם, הצליחה להמחיש את חשיבות האולימפיאדה עבור הספורטאים, גם אלה שכבר הופיעו על הבמות הכי מכובדות שיש.

"רק עכשיו, כשהייתי בבית, והרגשתי שזו באמת טיסה מיוחדת", אמרה פאר על הטיסה לבייג'ינג, "אני מאוד מתרגשת, כאילו זו הפעם הראשונה שאני טסה בחיים שלי. זה משהו אחר, זה יותר מוזר, לא יודעים למה לצפות, אבל אין ספק שזה משהו הרבה יותר מיוחד".

פאר, לראשונה כחלק מהמשלחת הישראלית, מודעת לתקוות שמונחו על כתפיה. "לצערי, עד עכשיו לא הייתי באף גיבוש של המשלחת, זו פעם ראשונה שאני לובשת את המדים הייצוגיים", סיפרה, "אבל אני גאה, אני שמחה, ואני מתה כבר להגיע לשם כדי להבין מה קורה שם".

בת זוגה במשחקי הזוגות, ציפי אובזילר, שהייתה בין המצטרפות האחרונות למשלחת, סיפרה: "זה כבוד גדול ונפלא שהצלחתי להיות חלק מהסגל האולימפי. זו האולימפיאדה הראשונה, ובטח גם האחרונה שלי. אולי אגיע ללונדון 2012, אבל בתור צופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully