וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ראניירי? זקן שלא זכה בשום דבר"

מאמן אינטר מחמם מנועים. הקורבן הראשון: הקולגה מיובנטוס, שאמר עליו: "צריך לנצח כדי להיות בטוח בעצמו". גם מילאן על הכוונת

ז'וזה מוריניו עדיין לא ניהל משחק רשמי ראשון אחד בקבוצתו החדשה, אינטר, אבל פה שלו, כרגיל, נצמא בכושר מצוין. מוריניו, שבמשך כל תקופתו באנגליה נקלע לעימותים מילוליים עם יריביו, אלכס פרגוסון וארסן ונגר, יכול לרשום לעצמו אחד כזה גם באיטליה, מול קלאודיו ראניירי, מאמן יובנטוס.

"אני לא כמו מוריניו, אני לא צריך לזכות בתארים כדי להיות בטוח בעצמו", אמר מאמן הגברת הזקנה לאחר ההפסד 3:0 להמבורג אתמול (ראשון). התגובה של "המיוחד" לא איחרה לבוא: "הגעתי לאיטליה כדי לעבוד קשה ולא לקחת חלק במלחמות מילוליות", חימם מוריניו את הקנה. "ראניירי? אני מניח שהוא צודק. אני דורש מעצמי וצריך לנצח כדי להיות בטוח בדברים. בגלל זה זכיתי בכל כך הרבה תארים בקריירה שלי".

"לראניירי לעומת זאת, יש מנטליות של אחד שלא צריך לנצח. הוא כמעט בן 70, וזכה בסופרקאפ ובעוד תואר קטן. כנראה שהוא זקן מדי כדי לשנות את המנטליות שלו. הוא זקן, ועדיין לא זכה בשום דבר", סיכם מוריניו, ורשם לעצמו קורבן ראשון בסרייה A.

מוריניו התייחס גם לחלוץ שלו, זלאטן איברהימוביץ'. "כשראיתי אותו באימונים, הבנתי כמה הוא מיוחד", אמר המאמן ושלח עקיצה חדה גם לכיוון היריבה העירונית, מילאן: "מסי? רונאלדיניו? קאקה? איברהימוביץ' הוא המיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully