וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תציג רשמית את ואן דר וארט

אלופת ספרד אישרה את החתמת הקשר ההולנדי, שיוצג בברנבאו. סכום ההעברה כ-15 מיליון יורו. באפטיסטה מתקרב לרומא

ריאל מדריד אישרה היום (שני) את מה שכל אירופה כבר יודעת, רפאל ואן דר וארט, קשר נבחרת הולנד, מצטרף לקבוצה של ברנד שוסטר. ההולנדי סיכם לחמש שנים בסנטיאגו ברנבאו. באתר הרשמי של הבלאנקוס דווח שהשחקן יעבור בדיוקת רפואיות מחר (שלישי) ויוצג במסיבת עיתונאים שתתקיים בשעה 13:00, שעון ישראל.

מוקדם יותר, לפני האישור הרשמי של הנהלת ריאל מדריד, הודה השחקן כי המעבר סגור, ויו"ר המבורג, הורסט בקר, סיפר כי סכום ההעברה עומד על למעלה מ-15 מיליון יורו. ואן דר וארט עוזב את הקבוצה מהבונדסליגה לאחר שלוש שנים, בהן לבש 74 פעמים את מדי הקבוצה וכבש 29 שערים.

"אני הולך לשחק בריאל מדריד, וזה חלום שמתגשם", אמר ואן דר וארט, שיהיה ההולנדי החמישי בקבוצה אחרי: רוד ואן ניסטלרוי, אריאן רובן, רויסטון דרנתה ו-ווסלי סניידר הפצוע, שייעדר שלושה חודשים. לאחר הצהרותיו האחרונות של ברנד שוסטר, לפיהן הוא "מסתפק" בואן דר וארט ומוותר על כריסטיאנו רונאלדו, גוברות ההערכות שריאל תרד מהפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד.

צירופו של ואן דר וארט מגביר גם את ההערכות שהבלאנקוס ישחררו את ז'וליו באפטיסטה. רומא מעוניינת מאוד בצירופו של החיה, שיעלה לה כ-15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully