וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט מתרחק מירושלים, בדרך לאירופה

4.8.2008 / 17:55

השחקן, שחזר עם נבחרת ישראל מאיטליה, יעבור ככל הנראה לקבוצה במזרח אירופה. מקורבו: "הפרסומים על הסיכום בירושלים לא נכונים"

היכן מורן רוט ישחק בעונה הבאה? התשובה על אחת השאלות של עונת המלפפונים מסרבת להיפתר. לאחר שנראה כי השחקן יחתום בסופו של דבר במדי הפועל ירושלים (לאחר שבמכבי חיפה החליטו לוותר על אופציית החתמתו), נראה כי כעת רוט מתרחק מהבירה ומתקרב יותר לשחק במזרח אירופה בעונה הבאה. בימים האחרונים שכר מורן רוט את שירותיו של הסוכן אריק קריין, שמנסה לשדך לו קבוצה במזרח אירופה, וזאת לאחר שניסיונות החתימה עם ירושלים לא הצליחו, נכון לרגע זה.

רוט נחת הבוקר (שני) בארץ ביחד עם נבחרת ישראל לאחר טורניר בורמיו. השחקן עצמו לא רצה להתייחס לנושא חתימתו אך מקורבו הסכים לומר: "אנחנו לא מצליחים לסכם שום דבר עם הפועל ירושלים. כל הפרסומים על כך שהנושא על סף חתימה ושכשמורן ינחת בישראל הדברים ייסגרו מהר לא היו נכונים".

השחקן קיבל החלטה עקרונית ביחד עם משפחתו שבמידה שהתנאים יבשילו, יעזוב לשנה אחת את ישראל על מנת לשחק באירופה. המטרה של רוט וקריין היא לסגור את חוזהו של השחקן בקבוצה כלשהי כמה שיותר מהר על מנת לצמצם נזקים שנגרמו לשחקן מכל פרשת החתימה בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully