וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה יחמיץ את פתיחת העונה

החלוץ עדיין פצוע בברך וצפוי לחזור לקראת המחזור השלישי בליגה. סקולארי בונה על אנלקה, ולא על שבצ'נקו. 0:2 ליונייטד על פיטרבורו

דידייה דרוגבה הפצוע יחמיץ את שני משחקיה הראשונים של צ'לסי העונה, מול פורטסמות ומול וויגן, אבל צפוי לשוב לפעילות עד משחק הליגה מול טוטנהאם, ב-31 באוגוסט. דרוגבה, שלאורך הקיץ התנדנד בין רצונו להישאר בצ'לסי לשאר הרצונות שלו לעבור לכל מיני קבוצות הרחבי אירופה, נשאר לבסוף בסטמפורד ברידג'.

"כשיש לך פציעה בברך אי אפשר לדעת. אני מקבל דו"ח יומי מהדוקטור. קצב ההחלמה שלו מתקדם והוא מתאמן בלונדון עם אחד ממאמני הכושר", אמר מאמן הקבוצה, פליפה סקולארי, דרוגבה לא יצא עם צ'לסי לסבב המשחקים שלה במזרח הרחוק וגם לא נטל חלק במשחקי טורניר הרכבת במוסקבה. בנוסף, סולומון קאלו מתכונן עם נבחרת חוף השנהב לאולימפיאדה, אבל סקולארי רמז שלמרות החיסורים, הוא לא בונה על אנדריי שבצ'נקו.

מי שנראה שכן יקבל את המפתחות בחוד הוא ניקולס אנלקה, שאחרי הרביעייה שכבש מול מילאן (0:5) בטורניר הרכבת, זכה למחמאות ממאמנו: "אני חושב שזה היה חשוב בשבילו, אבל יותר חשוב בשבילנו, בשביל האוהדים, בשבילי ובשביל הביטחון שלו. הוא שחקן לו נזדקק העונה. הוא שיחק בצורה יותר חופשית מבשאר משחקי ההכנה עד עכשיו".

0:2 למנצ'סטר יונייטד על פיטרבורו

מנצ'סטר יונייטד התארחה הערב (שני) למשחק חגיגי מול פיטרבורו, העולה החדשה לליגה הראשונה באנגליה (אחרי הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ). המשחק הפגיש את סר אלכס פרגוסון עם בנו, דארן, מנג'ר פיטרבורו. פרגוסון האב נתן הזדמנות לשחקנים צעירים רבים, ביניהם התאומים הברזילאים רפאל ופאביו דה סילבה בני ה-18, שחתמו בקבוצה הקיץ.

למרות מספר מצבים מסוכנים של פיטרבורו, השדים האדומים עלו ליתרון בדקה ה-39. דיוויד גריי הצעיר הגביה מימין, וראסל מרטין, שניסה להחזיר לשוערו עם החזה, שלח את הכדור, שעבר בין ידי השוער, לרשת. המחליף דארון גיבסון המצוין, הכפיל את היתרון בבעיטת יעף לרשת הגבוהה, במחצית השנייה, וקבע את תוצאת הסיום 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

עדכון ראשון: 4/8/08 16:23
עדכון אחרון: 4/8/08 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully