וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "החודשים האחרונים היו סיוט"

הקשר הברזילאי מדבר לראשונה על המשבר שפקד אותו: "מעולם לא נעדרתי כל כך הרבה זמן. לא ידעתי מה לעשות" וגם על תרבות הבילויים

"חמשת החודשים האחרונים? זו הייתה התקופה הרעה ביותר בחיי, כמו סיוט", סיפר רונאלדיניו ל'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי שיצא היום (שני).

הכוכב החדש של מילאן, שכרגע נמצא עם הנבחרת האולימפית של ברזיל ומתכונן לאולימפיאדת בייג'ינג, פתח את הלב לראשונה מאז עזב את ברצלונה וגם ידע היטב לאיזה עיתון להתראיין. "הייתי פצוע, לא יכולתי להתאמן ולא יכולתי לשחק. הדבר היחידי שעשיתי היה לשבת על הספה ולצפות בטלוויזיה. הפכתי לאדם עצוב. מעולם לא נעדרתי תקופה כל כך ארוכה ולא ידעתי מה לעשות", סיפר הכדורגלן האומלל.

הברזילאי הוסיף: "המשפחה שלי עמדה לצידי, אבל בזה לא נגמרו הבעיות. אנשים חיפשו לעשות ביות ואמרו שאחי, רוברטו, נמצא קרוב אלי רק כדי להרוויח כסף. כל כך הרבה דברים נאמרו ונכתבו וזה פגע בי".

רונאלדיניו גם ענה לביקורות והדיווחים אודות הבילויים הרבים שלו בשנה האחרונה: "אני לא מבין איך פעם הייתי מודל לחיקוי ורגע אחר כך הפכתי למישהו כמ מראדונה מבחינת הבעיות. כשאני נמצא בחופשה אני עושה מה שאני נהנה ממנו וכשהעונה מתחילה אני תמיד הופך לרציני. צריך להנות מהחיים ולחיות טוב גם אם אתה רוצה להיות ספורטאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully