וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש עתרה לפיב"א: בטלו את הגרלת היורוקאפ

4.8.2008 / 14:00

הקבוצה הוגרלה תחילה לשלב הבתים, אך בעקבות ערעור, הורדה למוקדמות. הקבוצה דורשת: בטלו את ההגרלה וקבעו קריטריונים ברורים

אלקטרה רמת השרון ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים בה הכריזה על כך שהגישה ערעור על הגרלתה לסיבוב המוקדמות של היורוקאפ, על פי דירוג שנקבע על ידי פיב"א. הקבוצה הגישה ערעור באמצעות עורכי הדין אפרים ברק ויוחאי הורוביץ כשבערעור דורשת הקבוצה לבטל את ההגרלה שנעשתה, לקבוע קריטריונים ברורים ודירוג הקבוצות לפני ההגרלה, ולהכניס את הקבוצה ישירות אל שלב הבתים.

במייל שנשלח בחודש יוני מאיגוד הכדורסל אל פיב"א נכתב בטעות כי רמת השרון סיימה את הליגה במקום השני ואילו בנות השרון סיימו במקום השלישי את הטבלה. איגוד הכדורסל תיקן את טעותו ארבעה ימים לפני ההגרלה, אך בפיב"א התעלמו מהתיקון וקבעו כי רמת השרון תשחק בשלב הבתים ואילו בנות השרון תהיה במוקדמות. הנהלת בנות השרון הגישו ערעור לפיב"א שהפכה את החלטתה ושלחה את בנות השרון לבתים ואת רמת השרון למוקדמות.

ברמת השרון לא באים בטענות לבנות השרון אלא לפיב"א שמודיעה לקבוצה בזמן כל כך מאוחר כי הקבוצה תשתתף במוקדמות בתאריך ה-2 באוקטובר, כשמספר שחקניות זרות של הקבוצה לא יוכלו להגיע בגלל מחויבות קודמת. עוד טוענת הקבוצה כי בפיב"א אין קריטריון ברור לגבי איך מדורגות הקבוצות, וכך נוצר מצב כי קבוצה עם רקורד עשיר באירופה כמו רמת השרון לא מקבלת נקודות זכות על ההישגים שלה בעבר, וקבוצות ללא רקורד מועדפות על פניה.

כמו כן ציינו ברמת השרון כי בתשובה שהעבירו פיב"א לקבוצה על החלטתם לא הוסבר כלל מדוע השתנו הדירוגים ואין שקיפות בהחלטה. דוגמא שהביאה הקבוצה מציינת כי תקנון פיב"א קובע כי בכל מפעל ישתתפו עד 4 קבוצות מכל מדינה, אך רוסיה וספרד שולחות 5 קבוצות ליורוקאפ. תשובת פיב"א: "לא תמיד אנחנו עומדים בתקנון שלנו וכבר עשינו זאת בעבר".

יושבת הראש של הקבוצה רחל אוסטרוביץ' ועורכי הדין ברק והורוביץ' יצאו לפיב"א שם יערך להם ביום רביעי בשעה 10:00 דיון אל מול השופט אנדריאס פאלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully