וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן התחתן, מכבי ת"א תנסה להשלים את תהליך אזרוחו

הצהובים מקווים לרשום את החלוץ כישראלי ולפנות משבצת לזר נוסף. גורם בהנהלת הקבוצה: "צריך לתת לטומאסיץ' זמן להתאקלם"

חלוץ מכבי תל אביב, איליה יבוריאן, נשא הבוקר (שני) לאישה את בחירת לבו, גילי, בטקס נישואין שנערך בקפריסין. יבוריאן, מלווה במנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, צפוי לשוב ארצה עוד הלילה וכעת מתכוונים להאיץ במכבי את הליך אזרוחו של החלוץ בכדי שיוכל להירשם כשחקן ישראלי, ולפנות משבצת לחלוץ זר נוסף שיצורף ככל הנראה לקבוצה.

אמש הובסו הצהובים 4:1 על ידי מ.ס. אשדוד, במשחק שהבליט במיוחד את חולשת חוליית ההגנה של הקבוצה. השער הראשון שספגה הקבוצה נגרם מאיבוד כדור רשלני של בלם הרכש הקרואטי איגור טומאסיץ', איבוד שהזכיר במדויק את הטעות שעשה הבלם גם במשחק האימון הקודם של הצהובים מול אשדוד, לפני כחודש. גם אז עלתה טעותו של הבלם בספיגת שער לקבוצה.

למרות יכולתו החלשה של טומאסיץ' ממשיך המאמן רן בן שמעון לתת לו גיבוי מוחלט ואמש הוא התייחס להוצאתו של הבלם במחצית המשחק: "אני לא מחליף שחקנים בגלל טעות, בטח לא במשחק אימון ובטח לא בגלל טעות כזו. זו הייתה קבלת החלטה לא נכונה של שחקן, קורה שעושים טעות ואני לא מחליף שחקנים בגלל דבר כזה. איגור הוא בלם יוצא מהכלל, אין לי דאגות והוא יהיה טוב מאד השנה".

"צריך לתת לטומאסיץ' זמן להתאקלם. החלפתו לא עומדת כלל על הפרק בשלב זה, לא עושים סיכומים בתחילת עונה אלא בסופה וצריך לתת לזמן לעשות את שלו", אמר גורם בכיר בהנהלת המועדון בהתייחסו לסוגיית הבלם.

לאוהדי הקבוצה, היתה קצת פחות סבלנות ומיד עם ספיגת השער הראשון, ספג טומאסיץ' קריאות גנאי ושריקות בוז מהיציע. בתום המשחק הקיפו כחמישים מאוהדי הקבוצה את המאמן רן בן שמעון ודרשו ממנו להחליף את הבלם הקרואטי-בולגרי. "זה הזמן להחליף אותו, אחר כך יהיה מאוחר מדי", צעק אחד האוהדים לעברו של המאמן.

במכבי, מקווים לסיים עוד השבוע את נושא החתמתו של מגן שמאלי נוסף לקבוצה. בשלב זה, המועמדים היחידים שעומדים על הפרק הם אלירן דנין וחיים מגרלשווילי וכפי הנראה יוחתם אחד מהם. משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה יערך ביום שני הבא, בשעה 20:30, באצטדיון וינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully