וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דינמו מוסקבה מעוניינת בבן גורדון

4.8.2008 / 10:16

"ספורט אקספרס" מדווח כי הקבוצה של בלאט התאיישה מגורדן גיריצ'ק ותנסה לצרף את שחקנה של שיקגו, שלא חתם על חוזה חדש בקבוצתו


האם השם הגדול ביותר שהגיע מה-NBA לאירופה הקיץ עוד לפנינו? העיתון הרוסי "ספורט אקספרס" מדווח הבוקר (שני) כי שחקן שיקגו בולס בן גורדון מועמד להצטרף לדינמו מוסקבה של דייויד בלאט. השחקן נמצא בימים הללו במגעים עם שיקגו לחתימה על חוזה חדש, לאחר שחוזהו בן ה-6 מיליון לעונה פג הקיץ. הוא מוגדר כשחקן חופשי מוגבל, מעמד שמעניק לבולס את האפשרות להשוות על הצעה שיקבל מקבוצה אחרת בליגה.

גורדון (25, 1.91) רשם בעונה האחרונה 18.6 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק במדי שיקגו, כשאת רוב המשחקים הוא מתחיל דווקא על הספסל של הקבוצה. מדובר בסקורר דינמי ומהיר שמסוגל לקלוע מכל מקום על הפרקט. למרות המספרים היפים, קבוצות ה-NBA נרתעות מלהגיש לו הצעה, מחשש שתושווה על ידי הבולס, ולפיכך הלכו והצטמקו האופציות שנותרו לגארד על השולחן.

בשנה שעברה הוא דחה הצעת חוזה בשווי 10 מיליון לעונה, וכעת מעוניין ב-11-12 לעונה, בעוד שיקגו מתעקשת לא לחצות את גבול ה-8-9. זו הסיבה שכעת הוא שוקל לחצות את האוקינוס האטלנטי ולהרוויח את הסכומים האלה באירופה. באירופה מעריכים כי על מנת להביא את גורדון יצטרכו במוסקבה להוציא כ-15 מיליון דולר לעונה.

השחקן היה אמור ליטול חלק הקיץ במשחקיה של נבחרת בריטניה, אך הודיע בסוף השבוע כי עד שלא ימצא קבוצה לא יצטרף לנבחרת, וככל הנראה לא יפגוש את נבחרת ישראל שתשחק מול הבריטים. גורדון הביע בעבר את נכונותו לשחק באירופה בעוד כמה שנים.

שמו של גורדון עלה בהקשר דינמו, אחרי שהקבוצה ככל הנראה ירדה מאופציית החתמתו של גורדן גיריצ'ק הקרואטי, שחקנה של פיניקס בן ה-31 שניהל בקיץ מגעים גם עם מלאגה. שם נוסף שעלה בהקשר של דינמו וירד מהפרק הוא עד כה החתימה הקבוצה של דיוויד בלאט את הוליס פרייס מריטאס וילנה, אריאל מקדונלנד מג'ירונה, דריוס לברינוביץ' מקאזאן ובוסטיאן נכבאר מניו ג'רזי ועל מנת להשלים את הסגל ינסה מאמן נבחרת רוסיה לצרף קלע, בסדר הגודל של גורדון. בליגה הרוסית קיים החוק האוסר על צירוף של יותר משני אמריקאים לקבוצה, אלא שגם אם גורדון יחתום בקבוצה, הוא לא יתפוס משבצת כזו, זאת לאור האזרחות הבריטית שיש לו.

במידה וגורדון יצטרף למוסקבה הוא יהיה השחקן התשיעי שעושה הקיץ את המעבר מה-NBA לאירופה. קדמו לו ג'וש צ'יילדרס שחתם באולימפיאקוס, ננאד קרסטיץ' שהצטרף לדינמו מוסקבה האיזורית, קרלוס ארויו שחתם אמש במכבי תל אביב, קרלוס דלפינו וחורחה גרבאחוסה שחתמו בחימקי, פרימוז ברזץ' שעבר לרומא, חואן קרלוס נאברו שחזר לברצלונה, וכאמור בוסטיאן נכבאר שעשוי לשתף פעולה עם גורדון בדינמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully