וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון החתימה את ריצ'רד רובי

4.8.2008 / 15:09

מלך הסלים בכל הזמנים של מכללת קולורדו, 1.98 מטר, 23, יהפוך לזר החמישי של הקבוצה. רובי הוא אחיו למחצה של קניון מרטין

בני השרון החתימה היום (שני) את שחקנה של אוניברסיטת קולורדו בעונה שעברה ריצ'רד רובי. רובי (1.98, 23), שיחק במשך כל קריירת המכללות שלו בתפקידי הגארד, אך באירופה ככל הנראה ישחק בעמדות הפורוורד.

רובי הוא אחיו למחצה של שחקן דנבר מה-NBA קניון מרטין. הוא החל את קריירת המכללות שלו בעונת 2004/5, ואחרי שנתיים החליט לצאת לדראפט בעקבות עונה מצוינת של 17 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. שבוע לפני הדראפט, בו היה צפוי להבחר בסיבוב הראשון, החליט להוריד את שמו, ולחזור לעוד שנתיים בקולורדו, כי חשש שלא יבחר במקום גבוה מספיק. הוא חזר לעוד שנתיים דומות במכללה כאשר העונה הוא קולע 17 נקודות ומוריד 6.5 ריבאונדים למשחק, ומסיים כמלך הסלים של המכללה בכל הזמנים. במחנות לפני הדראפט שבר רובי את ידו, ולא נבחר בדראפט בסופו של דבר בכלל.

רובי יהיה שחקן הזר החמישי החתום בקבוצה לצידם של עוסמאן סיסה שממשיך שנה רביעית, והזרים החדשים שון ג'יימס והמין קווינטנס. קוקי בלצ'ר צפוי גם כן להמשיך בקבוצה, אם וכאשר יתגבר על קרע בגיד אכילס ממנו סובל. כמו כן הצטרף בקיץ לסגל אותו בנה היו"ר אלדד אקוניס והמאמן משה ווינקרנץ הגארד אורי יצחקי והצעירים בן רייס ואלעד הופמן. מי שימשיכו בקבוצה הם מאיר טפירו, שון ג'יימס וארז כץ.

עדכון ראשון: 4.8 8:39
עדכון אחרון: 4.8 15:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully