וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הובסה באשדוד 4:1

הצהובים קיוו להציג יכולת טובה לאחר מחנה האימונים המוצלח שעבר עליהם, אולם שחקניו הצעירים של יוסי מזרחי היו גדולים על כוכביו של בן שמעון

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

מ.ס אשדוד הביסה הערב 1:4 את מכבי תל אביב במשחק אימון שנערך באיצטדיון הי"א באשדוד. דוד רביבו, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול בבעיטת עונשין מ-25 מטר ועידן שדה, כבשו לאשדוד. רודי חדד צימק את התוצאה ל-2:1 בדקה ה-45 אחרי בישול של קאמנאן.

היתרון האשדודי היה ברור כבר מתחילת המשחק. בדקה ה-18, טעות קשה של בלם מכבי תל אביב, איגור טומאסיץ', שאיבד כדור כ-25 מטר משערו לדוד רביבו, שחטף את הכדור ומול יבריץ' גלגל מ-15 מטר פנימה. 0:1 לאשדוד. בדקה ה-26 סידר יבריץ' חומה של שישה שחקנים וככל הנראה, אלו הסתירו לשוער את הכדור והבעיטה של אדיר טובול נכנסה פנימה ללא הפרעה. 0:2 לקבוצה של יוסי מזרחי. רודי חדד, כאמור צימק את התוצאה בדקה ה-45 בנגיחה מחמישה מטרים לאחר הגבהה של יאניק קאמנן.

במחצית החליף המאמן רן בן שמעון את איגור טומאסיץ', כאשר ליאור ז'אן ירד לעמדת הבלם האחורי ודולי ג'ונסון נכנס למרכז השדה במקומו של ז'אן. אולם השינויים הטקטיים לא הועילו לצהובים. בדקה ה-70 קרן של עמיר לביא מצאה את ראשו של הבלם, כריסטיאן גונזאלס, שנעץ את הכדור מ-7 מטרים בנגיחה חזקה פנימה. בדקה ה-80, קבע עידן שדה את התוצאה, לאחר שהרשית מקרוב בסיומה של מתפרצת קטלנית של אשדוד.

הצהובים חסרו הערב את הקשרים יוסי שיבחון ומאור בוזגלו וכן את החלוץ אילייה יבוריאן, שלא שותפו היום בעקבות מתיחות קלות. המאמן רן בן שמעון העדיף שלא לסכן את בריאותם במשחק אימון. באשדוד נבחן השוער הבלגי, טריסטאן פירסמן והבלם האחורי, ניקולאי ניקולוב הבולגרי. בקבוצה עדיין לא התקבלה החלטה לגביהם והם צפויים להמשיך להיבחן.

שי הולצמן, שעדיין לא החלים מפציעה, לא שיחק היום. גם דימיטאר מקרייב, שסובל מזה כחודשיים מפציעה בשרירי הבטן, הוחלף לאחר כ-25 דקות וצפוי לעבור מחר או מחרתיים בדיקת MRI שתקבע את חומרת פציעתו.

"תוצאה של 4:1 לא מתקבלת גם במשחק אימון"

במכבי תל אביב כמובן לא אהבו, בלשון המעטה, את יכולתו של הבלם איגור טומאסיץ', אולם המאמן רן בן שמעון ממשיך להגן על הבלם. "איגור שחקן טוב. הוא בלם מצוין ויתרום הרבה למכבי תל אביב. לא החלפתי אותו בגלל הטעות שהוא עשה. טעויות הן חלק מהמשחק ואני בטח לא אחליף שחקן בגלל טעות אחת. צריך לזכור שאנחנו אחרי מחנה אימון מאוד קשה בהולנד וחלק מהשחקנים סובלים מעומס יתר". לגבי המשחק עצמו אמר בן שמעון: "לא שיחקנו טוב ולכן הפסדנו. ברור שתוצאה של 4:1 לא מתקבלת גם במשחק אימון. אבל אני לא רוצה להשתמש שוב בקלישאות ובתירוצים של עומס ועייפות. צריך לזכור שמדובר במשחק אימון ואנחנו נשתפר בעתיד".

משה מישאלוב, בלם הקבוצה, אמר בסיום: "משחק מאוד לא טוב שלנו. אין טעם לשאול אם זה אשמת ההגנה או התקפה. אנחנו קבוצה אחת נצטרך לצפות במשחק ולתקן את הליקויים שהיו בו בשביל לשפר את עצמנו בהמשך". במכבי נבחן היום המגן היהודי-צרפתי, לורן עימנואל, אולם עדיין אל התקבלה החלטה לגביו והוא ימשיך להיבחן ועוד השבוע צפויה להתקבל החלטה לגביו.

בסיום המשחק התגודדו כחמישים אוהדי מכבי תל אביב סביב המאמן החדש של הקבוצה ודרשו ממנו הסברים לגבי יכולתו של הבלם איגור טומאסיץ' ולגבי המשחק הנרפה אותו הציגו שחקניו. בן שמעון אמר לאוהדים: "יש לנו קבוצה טובה מאוד ואתם צריכים להמתין בסבלנות". דולי ג'ונסון, הזר החדש של הקבוצה לא הרשים במשחק היום והציג משחק חלש כמו שאר חבריו. מי שכן הצטיין במשחק היו רודי חדד וגיז'רמו ישראלביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

באשדוד עוד רוצים להתחזק

באשדוד נרשמה שביעות רצון גדולה במיוחד מהיכולת שהפגינו השחקנים הצעירים של המועדון, עמיר לביא, עידן שדה ומשה בן לולו, שעלו כמחליפים והציגו יכולת מצוינת. ג'קי בן זקן, בעלי הקבוצה, נשאל לגבי השוער והבלם הנבחנים ואמר: "בניגוד לשנים קודמות, אנחנו לא מביאים רכבת של זרים לאשדוד ומנסים לבחור את הזרים הטובים ביותר. אם פעם השקענו חמישים או מאה אלף דולר בזר, היום אנחנו מנהלים משא ומתן עם ארבעה שוערים ועם מספר בלמים בקליבר, שלא מגיע לארץ למבחנים, ויגיע לארץ רק אחרי שדברים יסגרו", אמר בן זקן. "כל הכסף שנכנס לקופת המועדון ממכירתם של השחקנים בקיץ יוקצה כולו בכדי להביא שחקני רכש מתאימים וטובים לקראת העונה הקרובה".

בן זקן נשאל בנוסף לגבי אופציית צירופו של הקשר עומרי אפק ואמר: "כרגע יש מספר בעיות. חלקן על בסיס עסקי וחלקן על בסיס מקצועי. אנחנו כמובן רואים את כל השחקנים הצעירים שהשתלבו היום כאשר המטרה היא שהם ישחקו ויהיו חלק מהקבוצה. לא נרצה להביא שחקן זר או שחקן רכש שייקח את מקומם של אחד הצעירים המוכשרים שיש בקבוצה".

בגביע הטוטו תשחק מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקווה ביום שני באצטדיון וינטר, אשדוד תארח הכח רמת גן ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully