וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך הפסידו לאחים בריאן בגמר בסינסינטי

אנדי רם ויוני ארליך הפסידו לאחים בריאן 4:6, 7:6, 10:7 בגמר טורניר סינסינטי, שבוע לפני פתיחת האולימפיאדה, ואיבדו את תארם מאשתקד

פחות משבוע לפני טקס פתיחת אולימפיאדת בייג'ינג, הפסידו הערב (ראשון) יוני ארליך ואנדי רם בגמר טורניר הזוגות בסינסינטי לאחים בוב ומייק בריאן 4:6, 7:6, 10:7. בכך איבד הצמד הישראלי את תואר אלופי הטורניר מהשנה שעברה, אז גברו על הבריאנים בגמר בשתי מערכות חלקות. וחשוב מכך, איבדו רם וארליך הזמנות פז להגיע למשחקים האולימפים אחרי ניצחון מרשים שיצהיר על כוונותיהם לתפוס מקום של כבוד על הפודיום בטורניר האולימפי.

התאומים לבית בריאן הם הצמד הטוב בעולם בשנים האחרונות, והם אוחזים בשאיפות דומות לצמד הישראלי בנוגע לפודיום בבייג'ינג, אחרי שעפו בשלב רבע הגמר באתונה 2004 באחת האכזבות הגדולות של הקריירה המשותפת שלהם. בשבוע הבא הם ינסו להשיג את הזהב המיוחל בטורניר האולימפי, שם יהיו רם וארליך בין היריבים העיקריים שלהם.

המערכה הראשונה במשחק התנהלה מצוין מבחינת הישראלים, שהשיגו שבירה אחת ושמרו על כל הגשותיהם בדרך לניצחון 4:6 במערכה. במערכה השניה הצליחו האמריקאים לחזור מפיגור 3:2 לניצחון בשובר שוויון 6:7. המשחק נכנס למערכה של סופר טיי ברייק, בה עלו הבריאנים ליתרון גדול והצליחו לנצח 7:10, ולזכות בטורניר כולו.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה מאוזנת ושני הצמדים שמרו על הגשותיהם בארבעת המשחקונים הראשונים. במצב של 2:2 שבר הצמד הישראלי בפעם הראשונה והשיג יתרון משמעותי במערכה. הבריאנים לא הצליחו לפצח את ההגשות של הישראלים עד למצב של 4:5, בו הגיש ארליך משחקון מצוין והבטיח את הניצחון במערכה כולה - 4:6.

המערכה השניה נפתחה בצורה חלומית עבור רם וארליך, ששברו את יריביהם כבר במשחקון הראשון, והמשיכו ביכולת הטובה כדי לעלות ל-0:2 זריז. אבל כאן הצמד הטוב בעולם התעורר, ובשלושה משחקונים מרשימים ביותר הפך את התוצאה ל-2:3 לזכותם. רם וארליך לא נבהלו והצליחו להשוות ל-3:3, ומשם יחסי הכוחות שוב התאזנו במשחקונים הבאים, שכל אחד מהם הלך לצמד המגיש, ואחרי שניים עשר משחקונים התוצאה עמדה על 6:6. בשובר השוויון היו הבריאנים מפוקסים יותר, וניצחו בלי יותר מדי קושי 2:7.

גם המערכה השלישית היתה צמודה בפתיחה, ובמצב של 3:3 העלו האמריקאים את רמת משחקם ופתחו פער קטן של 3:5. אז הגיע מכה קשתית של ארליך שנקראה על ידי השופט כהחטאה, אך הערעור של הישראלים התקבל והנקודה שוחקה מחדש. המומנטום נותר אצל הבריאנים, שנעזרו בנקודה גדולה של בוב שהעלתה אותם ל-3:7. לאחר מכן הגיעה החטאה של כדור פשוט של רם ליד הרשת שהעלתה את האחים בריאן ל-4:8, ומשם הדרך שלהם לניצחון 7:10 במערכה ובמשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully