וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה נשאר בצ'לסי

החלוץ מחוף השנהב צפוי לחתום על חוזה של 25 מיליון פאונד ל-4 שנים. לואן ניסטרלוי נמאס מהשמועות על רונאלדו, פרדיננד משבח את רוני

שמועות רבות סבבו את דידייה דרוגבה, חלוצה של צ'לסי. לאורך כל הקיץ דיברו על מעבר אפשרי שלו, לאינטר או מילאן, לברצלונה או ריאל מדריד, אך בסופו של דבר, עושה רושם כי החלוץ מחוף השנהב צפוי דווקא להישאר במדי הלונדוניים. ה"סאנדיי מירור" מדווח היום (ראשון), כי דרוגבה, שכרגע סובל מפציעה בברך ולא משחק במשחקי ההכנה של צ'לסי, צפוי לחתום על חוזה חדש ל-4 שנים נוספות במדי הכחולים, בתמורה ל-25 מיליון פאונד.

סאגה אחרת, שבניגוד לזו של דרובה, מסרבת להסתיים, היא זו של כרסיטיאנו רונאלדו וריאל מדריד. דומה כאילו קשה לעבור יום מבלי לשמוע את ריאל מדריד מכחישה או מצהירה כי היא מעוניינת בפורטוגלי, והיום (ראשון), לבנאדם אחד נמאס, וקוראים לו רוד ואן ניסטלרוי. חלוצה ההולנדי של ריאל מדריד חש כאילו השמועות הרבות רק פוגעות בו ובחבריו לקבוצה.

"זה מוגזם, ועבר לגמרי את הגבול", אמר החלוץ, "חלק מהשחקנים שלנו מחכים לראות מה תהיה השמועה הבאה". באשר לסיכויים שרונאלדו יעשה כואן ניסטרלוי, ויעבור ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, אמר החלוץ: "זה לא ממש נשמע כאילו יונייטד מתכוונים לשחרר אותו".

עדיין ביונייטד, עם ובלי קשר לעזיבתו האפשרית של רונאלדו, התייחס ריו פרדיננד, קפטן הקבוצה בעונה שעברה, ליכולתו של וויין רוני, שלדבריו, לא קיבל מספיק קרדיט. "אנחנו מחכים לראות מה יהיה בשוק ההעברות", אמר פרדיננד, "אבל מה שרוני עשה בעונה שעברה היה מדהים. הוא לקח אחריות, שיחק מספר תפקידים שונים והקריב מעצמו בשביל הקבוצה. אולי אם נחתים חלוץ נוסף נראה כמה מסוכן הוא יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully