וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער הפסידו לטורקיה 95:72 וסיימו במקום העשירי

נבחרת הנוער סיימה את אליפות אירופה במקום העשירי, לאחר שהובסה 95:72 על ידי נבחרת טורקיה. 27 נקודות של בן רייס לא הספיקו

אליפות אירופה לנוער הגיעה היום (ראשון) לסיומה, ונבחרת ישראל של דני פרנקו התמודדה מול מקבילתה הטורקית במשחק על מקומות 9-10. הטורקים פתחו היטב, ועלו ל-13:4 כבר לאחר ארבע דקות, כשאת הרבע הם מסיימים ביתרון 19:12. הנתון הבולט מהרבע הראשון היה משחקו של סנטר הטורקים, אנס קאנטר. קאנטר, רק 2.04 ס"מ כבר סיים שני משחקים באליפות עם 22 ריבאונדים, ואת הרבע הראשון במשחקו האחרון באליפות הוא המשיך בקו דומה, והוריד כבר 12 ריבאונדים ב-10 דקות משחק.

הנבחרת סבלה מאחוזי קליעה נמוכים, והטורקים ניצלו זאת כדי להגדיל את הפער, עד ל-47:32 במחצית. הרבע השלישי לא בישר טובות לנבחרת ישראל, וחוץ מבן רייס ומספר דקות טובות של עומר רוב, שחקניו של פרנקו לא תפקדו. הפער רק המשיך והמשיך לטפוח, תוך שבן רייס מנצל את הזמן כדי לשפר את הסטטיסטיקה. 95:72 לטורקיה בסיום. רייס הוביל את הנבחרת עם 27 נקודות, בעוד טל קרפלס הוסיף 12 משלו. מהצד השני, אנס קאנטר סיים משחק מפלצתי עם 22 נקודות ו-25 ריבאונדים.

בסך הכל, החבורה של דני פרנקו, שייצאה בלי הרבה יומרות ועם סגל בינוני בהשוואה לשנים האחרונות, יכולה לסכם טורניר לא רע בכלל. כזכור, הנבחרת גברה על בלגיה במשחק הראשון, הובסה במשחקים הבאים ליוון וספרד. החבורה העיקשת של פרנקו התאוששה וגברה על ליטא, ולאחר שהובסה מול איטליה במשחק הבא נפלה למשחקי הדירוג, שם ניצחה את סרביה ואוקראינה, והיום, התבוסה לטורקיה אמנם משאירה טעם מעט רע בפה, אך הנבחרת השיגה את המטרה המוצהרת - לא לרדת לדרג ב', וסוגרת את הטורניר במקום העשירי, בתקווה לעתיד טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully